loader
09:52
0
کد خبر : 867

غافلگیری بزرگ سامورایی‌ها / عکس

تیم ملی فوتبال ژاپن فاقد قدرت به چالش کشیدن رقبا در تورنمنت جام ملت‌های آسیا نشان داده و این کاملا بر خلاف پیش‌بینی‌های گذشته مبنی بر دست نیافتنی بودن شاگردان هاجیمه موریاسو است.

غافلگیری بزرگ سامورایی‌ها / عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ ژاپن امروز در دیدار مقابل عراق در همان لحظات ابتدایی مسابقه قافیه را به حریف واگذار کرد و گل اول مسابقه را دریافت کرد، درست شبیه آنچه که در بازی ویتنام هم اتفاق افتاده بود اما نکته مهم نه این گل خورده، که واکنش تیم پرستاره موریاسو به این اتفاق غیرقابل پیش‌بینی بود. آنها در نیمه اول هرگز نتوانستند خطری جدی روی دروازه عراق داشته باشند و در پایان نیمه نیز گل دوم را دریافت کردند.

اما در شرایطی که همه انتظار داشتند ژاپن در نیمه دوم با حملات همه جانبه و نمایشی که قبلا در جام جهانی در همین کشور قطر از خود به نمایش گذاشته بود، عراق را از پیش رو بردارد، روند معمولی آنها تا پایان ۹۰ دقیقه ادامه داشت و تنها خروج تاکفوسا کوبو و ورود ریتسو دوان، بازیکن شماره ۱۰ تیم آفتاب تابان، تغییری جزئی در روند تهاجمی ژاپن داد اما این هم برای شکست دادن تیم سختکوش عراق کافی نبود و ژاپن تنها توانست یکی از گل‌ها را روی یک ضربه کرنر جبران کند.

این تصاویری است از اتمام مسابقه و در شرایطی که ژاپنی‌ها ناباورانه رو در حال ترک زمین اجوکیشن سیتی هستند؛ این شکستی است که می‌تواند نسخه تیم ژاپن را خیلی زود در این مسابقات بپیچد، مگر آنکه آنها در فاصله ریکاوری تا بازی بعدی و شروع مسابقات پلی آف دوباره به سطح قابل انتطار خود برگردند؛ چیزی که ژاپن در این دو مسابقه آن را به نمایش نگذاشته و به شدت باعث نگرانی هواداران خود شده است. آنها امروز طوری شکست خوردند که آلمان را در قطر در جام جهانی قبلی برده بودند.

برچسب ها
کد خبر : 867
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار