loader
21:17
0
کد خبر : 7632

تمدید اقامت شهاب در ژاپن؛ رویای بازگشت زاهدی با ساگان توسو

اختصاصی/ آویسپا فوکوئوکا خبر ازتمدید قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی داد که به صورت قرضی از زوریالوهانسک اوکراین به این تیم پیوسته است.

تمدید اقامت شهاب در ژاپن؛ رویای بازگشت زاهدی با ساگان توسو

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تمدید قرارداد شهاب زاهدی مهاجم ایرانی و سابق پرسپولیس در حالی صورت میگیرد که قرارداد زاهدی با باشگاه اوکراینی به دلیل تدابیر ویژه فیفا به خاطر جنگ این کشور و روسیه به حالت تعلیق در آمده است و براساس اعلام باشگاه فوکوئوکا تا دسامبر 2024 ( دی ماه 1403) ادامه خواهد یافت.

زاهدی 28 ساله است و پیش از فوکوئوکا یک نیم فصل با لباس پرسپولیس در رقابت‌های باشگاهی داخلی و قاره‌ای بازی کرد. او البته فعالیت فوتبالی‌اش را هم به شکل حرفه‌ای با پرسپولیس شروع کرده بود اما عملکرد نسبتا خوبش نتوانست هوادارانی که دنبال یک سوپرمن در خط حمه بودند راضی کند. او پیش از پیوستن به زوریا لوهانسک در تیم‌های آی بی وی ایسلند و دونتسک اوکراین بازی کرد اما با توجه به جنگ اوکراین و روسیه،  این مهاجم ابتدا به آکادمی پوشکاش و سپس دوباره به پرسپولیس پیوست.

مهاجم مرکزی و ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی با یک قراردادقرضی شش ماهه به آویسپا فوکوئوکا در جی لیگ ژاپن پیوست. زاهدی تاکنون در 12 بازی در جی لیگ به میدان رفته و 6 گل هم زده است. بازیکنی که در فوتبال ژاپن باردیگر متحول شد و نشان داد مهاجمی شوتزن و با توانایی بالایی  گلزنی است. شوت هفتادمتری او در مقابل گامبا اوزاکا یک ضربه در کلاس بین‌المللی بود. مهاجم سابق پرسپولیس که 2 پاس گل هم داده است قرار است تا پایان فصل در آویسپا فوکوئوکا بماند.

فوکوئوکا در حال حاضر با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و در هفته هجدهم میزبان ساگان توسو خواهد بود. زاهدی که شروع خوبی در فوتبال ژاپن داشت در هفته‌های اخیر کمی از گلزنی فاصله گرفته و در برخی از بازیها از ابتدا شانس حضور پیدا نکرد. باید دید آیا ساگان توسو می‎‌تواند تیمی باشد که شهاب با آن باز می گردد.

برچسب ها
کد خبر : 7632
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار