loader
12:02
0
کد خبر : 741

کونگ‌فو روی صورت رقیب؛ خشن‌ترین بازی بدون جریمه!

اختصاصی / ستاره لبنانی در جام ملت‌های آسیا لگد دیوانه‌کننده‌ای را به صورت بازیکن چین زد اما داور حتی برای چک کردن صحنه، سراغ VAR نرفت!

کونگ‌فو روی صورت رقیب؛ خشن‌ترین بازی بدون جریمه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر، در جریان تیم‌های چین و لبنان؛ درست زمانی که خیلی‌ها انتظار داشتند داور بعد از خطای شدید بازیکن لبنان به سراغ VAR برود و سپس با کارت قرمز پیش بازیکن لبنانی برگردد، در کمال تعجب همه چیز برعکس رقم خورد و این صحنه تکان دهنده و خشن حتی از سوی داور خطا اعلام نشد. خامس بازیکن لبنانی در این بازی خطای وحشتناکی را روی دای وای تسون از تیم ملی چین انجام داد اما با وجود بررسی کامل VAR هیچ اخطار یا خطایی توسط داور تشخیص داده نشد.

شاید بهتر باشد بگوییم بازیکن لبنانی پس از این حرکت جنون آمیز در تورنمنتی مانند جام ملت های آسیا توانست از کارت قرمز فرار کند. خلیل خامس 29 ساله را می توان در تصاویر ویدئویی این بازی دید که در جریان مسابقه تلاش می کند با پای خود توپ را دفع کند. با اینحال در انجام این کار او به طور تصادفی با لگد و استوک های کفشش به صورت دای وای تسون چینی  ضربه می زند.

در حالی که تسون صورتش را با دست گرفته و به زمین می افتد، خامس خودش را بی گناه می داند چرا که می داند بازیکن چینی قصد دارد خطا گرفته و او را به سمت دریافت کارت بکشاند. داور اما سوت خود را به نشانه آفساید به صدا درآورد.

علیرغم اینکه VAR این حادثه را به دقت بررسی کرده است معنایش اینست که خطایی انجام نشده و کارتی هم نباید داده شود.

فن بروسلی و خطرناک بازیکن لبنان روی بازیکن چین را ببینید:

طرفداران خشمگین به سرعت عصبانیتشان را از این اتفاق به اشتراک گذاشتند. هرچند این خشن ترین صحنه مسابقه بود اما به هیچ عنوان تنها اتفاق نبود چرا که بازیکنان دو تیم بارها با تکل ها و برخوردهای محکم و خشونت آمیز از سوی حریف مواجه شدند.

بازی تیم های چین و لبنان یک بازی پربرخورد و پرحادثه هرچند در پایان بدون گل به پایان رسید. با این تساوی امیدهای چین برای صعود از گروهش بر لبه تیغ قرار گرفت. این دومین دیدار بدون گل شاگردان الکساندر یانکوویچ سرمربی صربستانی چین است. آنها در اولین بازی مقابل تاجیکستان متوقف شده بودند و همین نتایج باعث شده تا این تیم به امتیازات بازی آخر مقابل قطر میزبان در دوشنبه آینده نیاز مبرم داشته باشد.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 741
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار