loader
13:20
0
کد خبر : 9286

حمله تند لینه‌کر و شیرر به ساوتگیت؛ تاریک و تحقیرآمیز!

حتی پیروزی دراماتیک مقابل اسلواکی هم نتوانسته باعث کم شدن فشار انتقادات نسبت به گرت ساوتگیت شود.

حمله تند لینه‌کر و شیرر به ساوتگیت؛ تاریک و تحقیرآمیز!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با وجود پیروزی ۲- یک انگلیس مقابل اسلواکی، کارشناسان فوتبال این کشور به شدت نسبت به عملکرد این تیم در اولین بازی مرحله حذفی یورو انتقاد کردند.

انگلیس پیش از به ثمر رسیدن گل اول بازی توسط جود بلینگام عملکرد قابل‌قبولی نداشت و در آستانه حذف از یورو ۲۰۲۴ قرار داشت. گری لینه‌کر و آلن شیرر در پادکست The Rest is Football که مستقل از شبکه‌های تلویزیونی انگلیس است، به گرت ساوتگیت و تیمش حمله کردند. لینه‌کر در خصوص عملکرد انگلیس مقابل اسلواکی گفت: «انگار بازیکنان تیم برای اولین بار بود که یکدیگر را می‌دیدند و در زمین برای فوتبال بازی کردن حاضر می‌شدند. میلیون‌ها نفر هستند که درباره بازی تیم چنین فکری می‌کنند. چطور فکر می‌کنید که این یک نمایش خوب بوده است؟ دفاع ما در مقاطع زیادی از بازی عقب نشست؛ ما بازیکنی مثل جان استونز داریم که دوست دارد به خط میانی اضافه شود و بارها این موضوع را در منچسترسیتی دیدیم اما او عقب بازی می‌کرد. جلوتر از آن‌ها دو هافبک یعنی رایس و ماینو حضور داشتند که آن‌ها هم گاهی اوقات به اندازه بازیکنان دفاعی عقب می‌نشستند و فاصله زیاد بین این بازیکنان با بلینگام و کین وجود داشت. غیرممکن است که در این حالت سرزنده باشید و با پاس‌های کوتاه بازی کنید زیرا آن‌ها خیلی از هم فاصله داشتند.»

آلن شیرر، اسطوره نیوکاسل و برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس هم با تایید صحبت‌های لینه‌کر گفت:«ما دربرابر یک تیم فوق‌العاده بازی نمی‌کردیم. محض رضای خدا این اسلواکی بود و اولین شوت در چارچوب ما در دقیقه ۹۵ رقم خورد! ما همین‌قدر بد بودیم.»

لینه‌کر که از ابتدای جام منتقد جدی تیم ملی انگلیس بوده، مقصر این موضوع را گرت ساوتگیت دانست و ادامه داد:«مشکل باید تاکتیکی و ساختاری باشد. به خاطر اینکه بازیکنان کاملا متفاوت با شکل بازی همیشگی خود بازی می‌کنند. اگر بازی ۳۰ ثانیه یا یک دقیقه کوتاه‌تر بود، این مسابقه به عنوان یکی از تاریک‌ترین نمایش‌های تحقیرآمیز فوتبال انگلیس در تاریخ ماندگار می‌شد.»

انگلیس پس از پیروزی سخت مقابل اسلواکی، روز شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف سوئیس خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 9286
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار