loader
21:24
0
کد خبر : 8177

گفتگوی اختصاصی فوتبال برتر با خبرنگار مارکا درباره یورو 2024

اختصاصی / خوان کاسترو، بر این باور است که تیم ملی اسپانیا در مصاف با ایتالیا موفق خواهد شد تا آتزوری را به زانو در بیاورد.

گفتگوی اختصاصی فوتبال برتر با خبرنگار مارکا درباره یورو 2024

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، خوان کاسترو، خبرنگار روزنامه مارکای اسپانیا یکی از باتجربه‌ترین خبرنگاران ورزشی در قاره اروپاست که در اکثر تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی حضور می‌یابد. او در گفتگویی اختصاصی با فوتبال برتر، به تحلیل اوضاع تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ پرداخته و در مورد حریفان آتی تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها و سرمربی و ستاره‌های ماتادورها اظهار نظر کرده است.

در ادامه می‌توانید متن این گفتگو را مطالعه کنید:

  • شرایط تیم ملی اسپانیا با دلافوئنته را چطور می‌بینیید؟ او سرمربی خوبی برای تیمتان است؟ فکر می‌کنید که ایده‌هایش به اسپانیا در مسیر رسیدن تا مراحل پایانی کمک خواهد کرد؟

سلام. حالتان چطور است؟ ما اینجا هستیم تا شرایط تیم ملی اسپانیا در یورو را برای شما آنالیز کنیم. از نظر من، لوئیز دلافوئنته سرمربی‌ای است که صلح و صفا را به اردوی تیم ملی اسپانیا آورده. هیچ حاشیه و جنجال بزرگی قبل از شروع تورنمنت در اردوی تیم به وجود نیامد. واقعا هیچ.. او  سرمربی‌ای است که تجربه مربیگری در رده باشگاهی را نداشته و فقط سرمربی تیم ملی اسپانیا در رده‌های پایه و حالا هم تیم بزرگسالان بوده است.

از نظر من او می‌تواند صلح و آرامش و کیفیت را به تیم هدیه دهد؛ به همین خاطر الان و با در نظر داشتن اینکه از شرایط خیلی متشنجی با لوئیز انریکه، به اینجا رسیده‌ایم، به نظرم می‌رسد که لوئیز دلافوئنته می‌تواند تاثیر خوبی بر روند بازی تیم داشته باشد. بحث بعدی این است که نتایج چطور رقم خواهند خورد و از اینجا به بعد، دیگر هیچ چیزی مشخص نیست

  • بازی اسپانیا - ایتالیا را چطور می‌بینید؟ این بازی رنگ و بوی انتقام یورو ۲۰۲۰ را دارد . پیش‌بینی شما درباره نتیجه این بازی چیست؟

بازی مقابل ایتالیا، یک بازی کلیدی خواهد بود؛ چون ایتالیا تیمی است که از نظر تاریخی، ما همیشه از آنها خیلی می‌ترسیم؛ اما واقعیت این است که در بازی‌های اخیر، تقریبا همیشه آنها را برده‌ایم. به جز دفعه آخر که مقابل آنها باختیم. این بازی اسپانیا - ایتالیا تا حدودی عملکرد اسپانیا در این دوره از رقابت‌های یورو را مشخص خواهد کرد.

به نظرم ایتالیایی‌ها با یک تیم جدید، جوان و بدون ستاره بزرگ به یورو آمده‌اند؛ شاید ستاره این تیم کیه‌سا باشد؛ ولی ستاره خیلی بزرگی ندارند؛ شاید هم نیکو بارلا، بازیکن خط میانی اینتر...ولی از نظر من، یک تیم بزرگ و  پرستاره نیستند؛ به همین خاطر می‌توانیم آنها را شکست دهیم. اسپانیا تیم بهتری دارد و فکر می‌کنم می‌توانیم آن‌ها را ببریم.

  • درباره بازی اسپانیا مقابل آلبانی چطور فکر می‌کنید؟ ممکن است همین بازی که آخرین بازی گروهی اسپانیاست، برای شما تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز باشد.

بازی مقابل آلبانی می‌تواند بازی آسانی برای ما باشد؛ چون آلبانی خیلی پائین‌تر از اسپانیاست؛ البته آنها تیمی رقابتی هستند. به نظر من اسپانیا در این بازی باید به هر ترتیبی پیروز شده و حس خوبی را هم منتقل کند. مثلا اگر بتوانیم با تفاضل دو گل ببریم؛ باید سعی کنیم تا با سطح توقعات بالایی به دور بعدی برویم.

به نظرم بازی مقابل آلبانی می‌تواند برای اعتماد به نفس اسپانیا، کلیدی باشد. مخصوصا برای اعتماد به نفس موراتا. به نظرم مهاجم تیم ما باید گلزنی کند تا بتواند اعتماد به نفس بیشتری برای دور بعدی داشته باشد

  • نظر شما درباره بازیکنان با مهارت و جوان اسپانیا چیست؟ لامین یامال، یکی از این جوانانی است که اخیرا گفته بود که تکالیف مدرسه‌اش را با خودش به یورو می برد.

لامین یامال، امید بزرگ تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلوناست؛ فکر می‌کنم فوق‌العاده‌است که او با ۱۷ سال سن، در چنین سطحی قرار دارد. به نظرم کمتر تیمی در اروپا هست که مثل اسپانیا دو تا وینگر سرعتی مثل لامین یامال و نیکو ویلیامز داشته باشد. فکر می‌کنم که لامین زیر بار این فشارها، سختی نخواهد کشید. او بازیکن صبور و آرامی است.

او جوری بازی می‌کند که انگار در کوچه‌ یا حیاط خانه‌شان بازی می‌کند. فکر می‌کنم که لامین، پدیده اسپانیا در این دوره باشد.

اختصاصی/ گفتگو با خبرنگار مارکا: همیشه از ایتالیا می‌ترسیم

برچسب ها
کد خبر : 8177
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار