loader
12:45
1
کد خبر : 1561

خربین، همچنان گربه سیاه/ ششمین گل ستاره سوریه به بیرو!

اختصاصی/ عمر خربین، مهاجم تیم ملی سوریه ششمین گل خود را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

خربین، همچنان گربه سیاه/ ششمین گل ستاره سوریه به بیرو!

 به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، درست در دقایقی که ملی‌پوشان ایرانی موقعیت‌های حساس گلزنی را از دست می‌دادند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی کشورمان در جریان بود، مجموع اشتباهات بازیکنان تیم ملی باعث شد سوریه به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. البته داور در ابتدا پنالتی نگرفت ولی بعد از دیدن دوبار صحنه در VAR رای به پنالتی داد. عمر خریبین ستاره تیم ملی سوریه که از او به عنوان گربه سیاه علیرضا بیرانوند یاد می شود، با اعتماد به نفس زیاد پشت توپ ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد.

دست به دعا بودیم عمر نرسد!

قبل از بازی تیم ملی ایران خبر رسید عمر خریبین مصدوم شده و به بازی نمی‌رسد. فدراسیون فوتبال سوریه خبر داد میزان مصدومیت و مدت زمان دوری او پس از انجام MRI مشخص خواهد اما وقتی بازی ایران و سوریه شروع شد مشخص شد که این خبر یک بازی رسانه‌ای برای فریب ایران بوده است. خود سوری ها هم می‌دانند عمر به واسطه گل‌هایی که در چند سال اخیر به علیرضا بیرانوند زده بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌شود و قطعا هرطور که بود او را به این بازی می رساندند.

گربه سیاه، باز هم کار خودش را کرد

ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند. ابتدا ایران با گل مهدی طارمی پیش افتاد اما در نیمه دوم روی اشتباه شجاع خلیل زاده، پابلو صباغ صاحب موقعیت گلزنی شد و در مصاف تک به تک با بیرو، موفق شد پنالتی بگیرد.چه کسی بهتر از عمر خربین، کاپیتان تیم ملی سوریه برای گلزنی برابر بیرانوند؟ عمر خربین پیش از این پنج گل با الهلال مقابل بیرانوند به ثمر رسانده بود و حالا در جام ملت های آسیا، از روی نقطه پنالتی، ششمین گل خود برابر بیرانوند را ثبت کرد. خربین پیش از این نیز برابر بیرانوند پنالتی چیپ زده بود و این بار با یک ضربه نرم قفل دروازه ایران را گشود. عمر که از او به عنوان گربه سیاه بیرانوند یاد می شود، توانست ششمین گل خود را به گلر تیم ملی ایران بزند. خریبین، سابقه یک هت‌تریک و یک دبل را برابر پرسپولیس در سال 2017 دار و هر 5 گلی هم که او به تیم‌های ایرانی زده وارد دروازه علیرضا بیرانوند شده است و این بار هم او توانست دروازه بیرانوند را در تیم ملی باز کند تا ثابت کند همچنان گربه سیاه بهترین گلر فوتبال ایران است.

برچسب ها
کد خبر : 1561
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

کریمی - 7 ماه پیش

قلعه نویی سرمربی در سطح مافوق جهانی هستند. باید چهارتا گل می‌خوردیم. زحمات فردی بازیکنان بود که مانع شد.
-1 0
پربازدیدترین اخبار