loader
08:18
0
کد خبر : 2064

در فینال کدام بازیکنان قطر را زیر ذره‌بین بگیریم؟

اختصاصی/ تیم ملی قطر امشب به دنبال تکرار عنوان قهرمانی‌اش در آسیاست و آنها به سه ستاره اصلی‌شان دل بسته‌اند.

در فینال کدام بازیکنان قطر را زیر ذره‌بین بگیریم؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از ۵۰ بازی حساس و تماشایی، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مرحله پایانی رسیده و تنها بازی باقی مانده، دیدار فینال و جدال جذاب و تماشایی قطر و اردن در ورزشگاه لوسیل است.

در این مقاله قصد داریم سه ستاره اصلی تیم قطر که در بازی امشب نباید چشم از آنها برداشت را به شما معرفی کنیم:

اکرم عفیف

عفیف در اوج آمادگی فوتبالی‌اش است؛ او تا به اینجای رقابت‌های این دوره، پنج گل زده و سه پاس گل داده و سرعت، مهارت و دید خوبش، در جریان تورنمنت، مدافعان حریف را به شدت به دردسر انداخته است.

او پنج سال پیش و در دوره قبلی این تورنمت هم نقشی کلیدی در تیمش ایفا کرد و با دادن ۱۰ پاس گل رکوردی استثنایی را به نام خودش ثبت کرد و نقش پررنگی در قهرمانی قطر داشت و در این دوره هم یک ستاره به تمام معنا بود.

حسن الهیدوس

الهیدوس یک بازیکن با مهارت فنی استثنایی، بینشی حیرت‌آور و یک رهبر قوی و به تمام معناست که به خوبی از نقش کاپیتانی تیمش برآمده.

این بازیکن ۳۳ ساله ممکن است در بازی امشب گلزنی کند؛ چیزی شبیه به گل تماشایی‌اش در مرحله گروهی که وارد دروازه چین کرد و بعد از آن هم مقابل فلسطین و ازبکستان به گل رسید. قطری‌ها حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیم‌شان باز کرده‌اند تا با قابلیت‌های لیدری‌اش بار دیگر تیم را به سمت جام قهرمانی سوق دهد.

المعز علی

این بازیکن سودانی تبار برخلاف جام ملت‌های ۲۰۱۹ که در آن حیرت‌انگیز ظاهر شد، در این دوره از رقابت‌ها نتوانسته گل‌های زیادی به ثمر برساند ولی این اصلا به معنی کم فروغ بودن او در ترکیب قطر نیست. معز علی بدون تردید یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش به شمار می‌رود.

این فوروارد باتجربه شاید در این تورنمنت گل‌های زیادی نزده ولی در هدایت حملات و حتی مدیریت بازی واقعا نقش تعیین‌کننده‌ای داشته. به علاوه، هرزمان که لازم باشد، او برای تیمش گلزنی هم می‌کند؛ دقیقا مثل برد سرنوشت‌ساز قطر در بازی نیمه نهایی مقابل ایران.

برچسب ها
کد خبر : 2064
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار