loader
11:21
0
کد خبر : 8096

ده استعداد شگفت‌انگیز یورو 2024؛ جنگ ستاره‌های آینده فوتبال جهان

اختصاصی/ با آغاز رقابت‌های یورو۲۰۲۴ بخش مهمی از توجه کارشناسان، باشگاه‌ها و علاقمندان متوجه استعدادهای جوان و آینده‌دار رقابت‌ها است.

ده استعداد شگفت‌انگیز یورو 2024؛ جنگ ستاره‌های آینده فوتبال جهان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آن‌ها آرزومندترین استعدادهای جوان نسل خود هستند. آن‌ها که در حال حاضر بازیکنان کلیدی باشگاه‌های خود هستند برای بازی با پیراهن تیم‌های ملی کشورشان در رقابت‌های یورو به آلمان سفر کرده‌اند. در اینجا نگاهی داریم به ۱۰ بازیکن زیر۲۲ سال حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های آلمان که ‌می‌توانند ستاره‌های این دوره باشند:

آردا گولر: هافبک تهاجمی (۱۹ سال - ترکیه)

مسی ترکیه پس از یک فصل مصدومیت در رئال‌مادرید تشنه بازی کردن بیشتر است. جواهر سابق فنرباغچه که به موقع برای یورو۲۰۲۴ سلامتی‌اش را به دست آورد در هفت بازی اخیر خود ۶ گل به ثمر رسانده است.

راسموس هویلوند: مهاجم (۲۱ سال - دانمارک)

راسموس هویلند، اعجوبه دانمارکی ناجی مورد انتظار منچستریونایتد، جایی که در تابستان با بیش از ۷۰ میلیون یورو به آن منتقل شد، هنوز تمام استعداد خود را به نمایش نگذاشته است. او که یک گلزن قدرتمند و فرصت طلب است مهمترین ستاره دانمارک در طول تورنمنت خواهد بود.

کوبی ماینو: هافبک (۱۹ سال - انگلستان)

کوبی ماینو که بعد از حدود ۳۰ بازی در لیگ‌برتر به تیم‌ملی انگلستان دعوت شد، یک مکاشفه و نقطه درخشان برای منچستریونایتد در این فصل، آماده است تا در یورو که احتمالا آنرا از روی نیمکت شروع خواهد کرد بتواند نقش موثری ایفا کند.

جمال موسیالا: مهاجم (۲۱ سال - آلمان)

او پدیده‌ای است که در لباس مانشافت باید به او توجه کرد. سریع، تکنیکی و خطرناک در ۳۰ متر بخش تهاجمی نزدیک به دروازه حریف، یک جواهر ارزشمند و غیرقابل فروش! تلاش خواهد کرد تا خاطرات جام جهانی ۲۰۲۲ را از خاطر علاقمندان به تیم ملی آلمان پاک کند. جایی که او و همتیمی‌هایش نتوانستند از مرحله گروهی صعود کنند.

ژائو نوس: هافبک (۱۹ ساله - پرتغال)

جوانی که در رادار منچسترسیتی و پاری‌سن ژرمن دو غول فوتبال اروپا قرار دارد؛ ژائو نوس را خوش آتیه‌ترین و مهم‌ترین استعداد حال حاضر فوتبال پرتغال می‌دانند. حتی با وجود آنکه پرتغال خط هافبک پرترافیکی دارد، جواهرکوچک بنفیکا، که می‌تواند انتظار داشته باشد حداقل ۱۲۰میلیون یورو برای آزادسازی‌اش بپردازند می‌تواند تاثیرزیادی برای روبرتو مارتینز سرمربی پرتغال در یورو داشته باشد.

آنتونیو سیلوا: مدافع میانی (۲۰سال - پرتغال)

باشگاه‌های بزرگ اروپایی رویای آنتونیو سیلوا، ستون دفاعی بنفیکا را در سر می‌پرورانند که در جام جهانی ۲۰۲۲ بخشی از تیم پرتغال بود. یک مدافع مستحکم با مهارت بالای ضربه زدن که شهرتش احتمالا بعد از تورنمنت یورو بالاتر خواهد رفت.

بارت فربروگن: دروازه بان (۲۱ سال - هلند)

بارت فروبروگن که به خاطر سیوهایش شهرت جهانی داشت، پس از اولین فصل درخشانش در لیگ برتر همراه برایتون، درون دروازه هلند قرار خواهد گرفت. رونالد کومان سرمربی هلند پیش از رقابت‌ها اعلام کرد: «اگر بارت سطح خود را حفظ کند، می‌تواند تبدیل به شماره یک شود.»

فلوریان ویرتز: هافبک تهاجمی (۲۱ سال - آلمان)

او از ابتدا تا پایان در بوندسلیگا درخشید و سهم زیادی در اولین قهرمانی تاریخ لیگ بایرلورکوزن داشت. فلوریان ویرتز یکی از آینده‌دارترین استعدادهای جوان فوتبال آلمان است. او که به موثربودن جلوی دروازه با ۱۱ گل و ۱۱ پاس گل شهرت دارد، با شایستگی به عنوان بهترین بازیکن سال آلمان انتخاب شد.

لامین یامال: مهاجم (۱۶سال - اسپانیا)

لامین یامال در اوج جوانی بازیکنی کلیدی برای بارسلونا است. این مهاجم با دریبل‌های ویرانگر پس از یک فصل کامل به تیم‌ملی دعوت شد (با هفت گل و هشت پاس گل در ۵۰ بازی و در تمامی رقابت‌ها) می‌تواند جوان‌ترین بازیکن تاریخ شود که در تورنمنت یورو بازی کرده است. او یک روز قبل از فینال مسابقات که در برلین برگزار می‌شود تولد ۱۷ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

کنان ییلدیز: مهاجم (۱۹ سال - ترکیه)

کنان ییلدیز که در آلمان متولد شده، خود را برای مسابقاتی آماده می‌کند که ممکن است احساس بازی در خانه را داشته باشد. مهاجم جوان یوونتوس، قدرتمند و غیرقابل پیشبینی، یکی از هواداران سرسخت الکساندر دل‌پیرو اسطوره این باشگاه، آرامش را از بسیاری از مدافعان سری‌آ گرفته است. 

برچسب ها
کد خبر : 8096
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار