loader
17:04
0
کد خبر : 11566

رقابت استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در مشهد!

پس از اعلام تمایل استقلال برای میزبانی در مشهد، دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از تمایل باشگاه پرسپولیس هم برای انجام بازی‌هایش در این شهر خبر داد!

رقابت استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در مشهد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز گذشته خبری در خصوص تمایل استقلال به میزبانی بازی‌هایش در لیگ برتر در شهر مشهد منتشر شد. دراین‌خصوص محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفته است: هنوز درخواست رسمی برای ما نیامده؛ روال کار اینطور است که وقتی درخواست رسمی برای ما بیاید، به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع می‌دهیم. این اداره نیز برای اخذ مجوزهای لازم به مبادی ذی‌ربط ارجاع می‌دهد. چون هنوز درخواست رسمی نیامده، نمی‌توانیم بگوییم نظر نهایی چیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در این مورد مجموعه استان شامل شورای تأمین تصمیم‌گیرنده هستند. به‌هرحال باید درخواست رسمی بیاید و ما آن را مطرح کنیم ولی برداشت من این است که اگر می‌خواستند تا الان درخواستشان را به‌صورت مکتوب ارائه می‌کردند. 

حیدری در ادامه گفت: در این بین حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس هم قبل از مطرح‌ شدن خواسته استقلال، با من صحبت کرد اما آنها هم درخواست رسمی نداده‌اند. الان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتد. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. این‌طور نیست که از الان بگوییم رد شده است. باید درخواست رسمی بیاید و ما پیگیری کنیم. 

برچسب ها
کد خبر : 11566
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار