loader
05:12
0
کد خبر : 2100

رمزگشایی کارت جادویی عفیف در شادی گل؛ یک حرکت عاشقانه!

اختصاصی / اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر بعد از گلزنی در بازی فینال مقابل اردن، برای شادی، با یک کارت دست به جادوگری زد که بعد از اتمام مسابقه از رمز و راز کارش پرده برداشت.

رمزگشایی کارت جادویی عفیف در شادی گل؛ یک حرکت عاشقانه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، اکرم عفیف ستاره تیم ملی قطر در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و در قهرمانی تیمش بسیار موثر بود.

او در بازی فینال و بعد از آنکه اولین گل تیمش را وارد دروازه اردن کرد، شادی متفاوتی را به نمایش گذاشت. این ستاره قطری برای جشن گرفتن گل اولش در این بازی که ششمین گل او در این تورنمنت بود و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، دست به جادوگری زد. عفیف بلافاصله بعد از گلزنی، از داخل جورابش کارتی را در آورد که روی آن تصویر خودش بود؛ ثانیه‌هایی بعد، او دستش را کمی لرزاند و همین کافی بود تا عکس خودش تبدیل به حرف S شود.

شعبده بازی جالب اکرم عفیف بعد از گل مقابل اردن:

حالا سوال مطرح شده این بود که S به چه معناست. عفیف در پایان مسابقه از این راز پرده برداشت و اعلام کرد که با این شادی منحصر به فرد، گل حساسش را به همسرش تقدیم کرده است. او دراین باره گفت:« S حرف اول اسم همسرم است. این اولین باری بود که او در استادیوم حضور می یافت.»

جالب اینجاست که عفیف نام کامل همسرش را فاش نکرد. این ستاره قطری در جریان بازی و بعد از به ثمر رساندن گل‌های بعدی‌اش هم آنها را به همسرش هدیه کرد. عفیف در بازی فینال، سه گل از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر رساند تا قطر بتواند با برد ۱-۳ مقابل اردن قهرمان آسیا شود. او که در پایان جام به عنوان آقای گلی و با ارزش ترین بازیکن تورنمنت شناخته شد، در ادامه گفت:« دوست دارم تا تمام این جوایز را به همسرم بدهم.»

راز کارت جادویی عفیف چه بود؟

در ابتدا که عفیف کارت را از جورابش در آورد، برروی آن تصویر خود این ستاره قطری دیده می‌شد؛ اما اندکی لرزش کافی بود تا این تصویر تبدیل به یک حرف S شود.

با تماشای آهسته ویدیوی صحنه شعبده‌بازی عفیف، می‌توان متوجه شد که راز این کارت جادویی چه بوده؛ برروی کارت یک خط تاشدگی وجود داشت که برای تغییر تصویرروی آن مورد استفاده قرار می‌گرفت و با کمی لرزش این تغییر روی کارت پدیدار شد.

برچسب ها
کد خبر : 2100
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار