loader
22:09
0
کد خبر : 9853

ساوتگیت: فشارهای بیرونی روی تیم از شروع جام زیاد بود

سرمربی تیم ملی انگلیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تیم هلند شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساوتگیت: فشارهای بیرونی روی تیم از شروع جام زیاد بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوتگیت برای دومین بار متوالی فرصت حضور در فینال جام ملت‌های اروپا را دارد و فردا در نیمه‌نهایی به مصاف هلند می‌رود. ساوتگیت در نشست خبری پیش از این بازی درباره مسائل مختلف تیمش پیش از این مسابقه صحبت کرد.

حواشی داور و جود بلینگام

همه می‌دانند که من با تمامی داوران با احترام کامل برخورد می‌کنم. دو نفر در یوفا که برنامه داوران را اداره می‌کنند، به نحوه برخورد ما با داوران احترام می‌گذارند. هیچ نگرانی‌ بابت فلیکس زوایر ندارم. یوفا این تصمیم را گرفته و داور دیدار ما هم قطعا در سطح بالایی قضاوت خواهد کرد.

تقابل با هلند

تیم‌های هلندی معمولا دفاعی بازی نمی‌کنند و این موضوع چیزی نیست که ما دیده باشیم. تیم ملی هلند با رونالد کومان یک سرمربی باتجربه در اختیار دارد. ما برای هر چیزی آماده هستیم، این بازی هیجان‌انگیز خواهد بود و بازیکنان خوب زیادی در زمین حضور خواهند داشت. باید یک گام بهتر نسبت به بازی با سوئیس برداریم و کیفیت بیشتری نسبت به هلند ارائه کنیم. 

وضعیت لوک شاو

 لوک شاو به مدت چهار ماه مصدوم بود و بنابراین فرصت بازی برای او تا بازی آخر که عملکرد خوبی داشت امکان‌پذیر نبود. ما باید تصمیم بگیریم که آیا او آماده ترکیب ابتدایی است یا خیر؛ اما از بازگشت او بسیار خوشحال هستیم. شاو تعادل را در تیم ما برقرار می‌کند هرچند کیران تریپیه در نبود او به خوبی این نقش را ایفا کرد. او در 7 یا 8 سال اخیر بازیکن مهمی برای انگلیس بوده است.

وضعیت کلی انگلیس

من خیلی خوش‌شانس هستم که چنین بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم. ما به عنوان یک تیم کار می‌کنیم و همیشه این کار را کرده‌ایم. ما به عنوان کادر فنی و در کنار بازیکنان، عملکرد خود را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم بهتر انجام دهیم، ما در این مورد بسیار صریح هستیم. پیوند بین 26 بازیکن در چند هفته گذشته فوق‌العاده بوده است، نیمی از تیم تجربه تورنمنت نداشته‌اند. یکی از نقاط قوت ما در طول سال‌های گذشته این بوده که کمتر می‌ترسیم و کمتر خود را محدود می‌کنیم، اما در ابتدای این تورنمنت، انتظارات بسیار زیاد و فشار بیرونی بی‌سابقه بود. نتوانستیم خودمان را در موقعیت مناسب قرار دهیم. در نهایت، چیزی که چشمگیر بود این بود که ما با تلاش و پشتکار راه‌های پیروزی را پیدا کردیم. فکر می‌کنم این تغییر در بازی با سوئیس دیده شد؛ شما یک نسخه آزادتر از ما را با توپ دیدید. رویکرد ما متفاوت بود اگرچه پیام‌مان تغییر نکرد. اکنون صحبت از این است که چه چیزی ممکن است، نه اینکه چه چیزی ممکن است اشتباه شود. این فرصت برای خلق تاریخ است. ما در تلاشیم تا مرزهای جدیدی را فتح کنیم و این کار آسانی نیست، اما بازیکنان تلاش خودشان را کرده‌اند.

برچسب ها
کد خبر : 9853
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار