loader
21:47
0
کد خبر : 7925

ستاره‌ها علیه خستگی و سفر؛ چهره شاداب تیم‌ملی در آخرین تمرین

اختصاصی/ بازیکنان تیم‌ملی ایران بعد از بازگشت به ایران برای بازی آخر مرحله دوم گروهی برابر ازبکستان در تهران تمرین کردند.

ستاره‌ها علیه خستگی و سفر؛ چهره شاداب تیم‌ملی در آخرین تمرین

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله دوم گروهی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم ملی ازبکستان است. دو تیم در بازی رفت در تاشکند به تساوی دو، ۲ رسیدند و در حال حاضر هردو ۱۳ امتیازی هستند هرچند تیم ملی ایران به لطف تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد و با یک مساوی برابر ازبکستان به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود می‌کند.

بازیکنان تیم ملی ایران بعد از انجام یک سفر طولانی به هنگ کنگ و بازی با تیم ملی این کشور آن هم درست پس از پایان رقابت های باشگاهی فوری به تهران بازگشت تا با کمترین تمرین و تنها یک ریکاوری سریع برای بازی با ازبکستان آماده شود. در آخرین تمرین تیم ملی بازیکنان با روحیه بالایی تمرین کردند و به نظر فردا هواداران فوتبال می‌توانند شاهد یک نمایش خوب از ملی‌پوشان برابر تیم آماده و پرستاره ازبکستان باشند.

البته که با توجه به خستگی بازیکنان ترکیب اصلی این احتمال هست که قلعه‌نویی تیم ملی را برابر ازبکستان با چند تغییر به میدان بفرستد. علیرضا بیرانوند و حسین کنعانی زادگان که در بازی برابر هنگ کنگ غایبان بزرگ بودند احتمالا در ترکیب اصلی بازی کنند ضمن اینکه بازیکنان جوانی مثل محمدجواد حسین‌نژاد، امین حزباوی، محمد قربانی و آریا یوسفی نیز از شانس بالایی برای حضور در زمین برخوردار هستند.

هرچند سرمربی تیم ملی که ممکن است حتی در بخش‌های مختلف دفاعی تغییراتی ایجاد کند؛ شاید در بخش تهاجمی تغییر آنچنانی ایجاد نکند و ستاره‌هایی مثل سامان قدوس، سردار آزمون و مهدی طارمی نیز در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کنند.

عکاس: پویا قربانی/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 7925
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار