loader
07:21
0
کد خبر : 1645

ستاره ژاپنی لیورپول: فقط برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم

واتارو اندو معتقد است غیبت ایتو بازیکن خبرساز این روزهای ژاپن برای تیم سخت است ولی جایگزین‌های ایده‌آلی برای این بازیکن وجود دارند تا تغییری در هدف قهرمانی ژاپنی‌ها ایجاد نشود.

ستاره ژاپنی لیورپول: فقط برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم

به گزارش سایت فوتبال برتر، در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی برابر ایران، واتارو اندو در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در بخش عمده صحبت‌هایش به غیبت ستاره جنجالی ژاپنی‌ها جونیا ایتو مقابل ایران اشاره کرد. 

بعد از اخبار جنجالی در مورد اتهامات وارد شده به بازیکن تیم ملی ژاپن، بسیاری از هم‌تیمی‌های جونیا ایتو به واکنش‌هایی درباره او پرداختند.
اندو ستاره ژاپنی لیورپول هم در این باره در جمع خبرنگاران گفت: «به‌عنوان عضوی از تیم ملی ژاپن، تمایل خود را برای ماندن ایتو و ادامه حضور او در مسابقات ابراز کردم. افراد مختلف افکار متفاوتی دارند. این همان چیزی بود که در ادامه بحث‌هایمان اتفاق افتاد. بیانیه فدراسیون در حالی منتشر شد که ما در حال بحث و گفت و‌گو در این باره بودیم.»

او در مورد تصمیم ایتو به جدایی از اردوی تیم ملی گفت: «در حال حاضر ما چاره‌ای نداریم جز این‌که به افکار جونیا ایتو احترام بگذاریم. ما به‌عنوان یک تیم، فقط به این دلیل که چنین اتفاقی افتاده از هم نمی‌پاشیم. در اصل، هدف ما این بود که برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بجنگیم. جدا از این اتفاق، ما همیشه به‌عنوان یک تیم منسجم می‌جنگیم.»

او درباره مشکلاتی که با غیبت ایتو پیش می‌آید، گفت: «از دست دادن او برای تیم بسیار دردناک است؛ اما ما بازیکنانی داریم که می‌توانند غیبت او را جبران کنند. هدف ما ثابت است و برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم.»

اندو در پایان گفت: «فرصتی برای ما فراهم شده تا دوباره به‌عنوان یک تیم گرد هم بیاییم؛ اما هدفی که از اول داشته‌ایم، ثابت می‌ماند و تغییری نمی‌کند. ما فقط برای رسیدن به این هدف که کسب قهرمانی آسیا است، تمام تلاش خود را می‌کنیم.»

برچسب ها
کد خبر : 1645
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار