loader
19:04
0
کد خبر : 11572

المپیک 2024 پاریس / سرقتی دیگر در دهکده المپیک؛ این بار از تیم دوچرخه‌سواری اسلواکی

اختصاصی/ کاروان دوچرخه‌سواری اسلواکی مستقر در دهکده المپیک، آخرین قربانی سرقت در المپیک پاریس هستند.

المپیک 2024 پاریس / سرقتی دیگر در دهکده المپیک؛ این بار از تیم دوچرخه‌سواری اسلواکی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آموری برله، روزنامه‌نگار فرانسوی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X ، به نقل از یک منبع پلیس اعلام کرد که دوچرخه‌سواران تیم اسلواکی قربانی اخیر سرقت تجهیزات در دهکده المپیک در نزدیکی پاریس شده‌اند.

او در این باره نوشت: «سرقت از دوچرخه‌سواران کاروان اسلواکی روز دوشنبه در دهکده المپیک و در محله سن‌دنیس صورت گرفت. این تجهیزات در یک انبار بدون قفل نگهداری می‌شد و چند جفت لاستیک دوچرخه، قطعات یدکی و چندین سوئیچ به سرقت رفته و میزان خسارت وارده ۲.۳ هزار یورو برآورد شده است. »

این اولین مورد سرقت در جریان برگزاری بازی‌های المپیک نیست. در اواخر ماه جولای، خاویر ماسچرانو، سرمربی تیم فوتبال المپیک آرژانتین اعلام کرد که یک روز قبل از بازی این تیم با مراکش، افراد ناشناس به تیاگو آلمادا، بازیکن تیم آرژانتین دستبرد زدند.

روز بعد از آن، لوگان مارتین، یکی از اعضای تیم دوچرخه‌سواری BMX استرالیا و قهرمان المپیک ادعا کرد که کامیون تیم آنها در راه پاریس مورد سرقت قرار گرفته است. در روز افتتاحیه بازی‌های المپیک هم خبر سرقت از زیکو، فوتبالیست سابق برزیلی و سرمربی سابق زسکا مسکو تیتر برخی از رسانه‌های خبری شد.

برچسب ها
کد خبر : 11572
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار