loader
06:51
0
کد خبر : 1069

سرمربی عراق: دیگر به برد ژاپن فکر نمی‌کنم

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی عراق می‌گوید پیروزی مقابل ژاپن به گذشته تبدیل شده و او همیشه دوست دارد به آینده فکر کند.

سرمربی عراق: دیگر به برد ژاپن فکر نمی‌کنم

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛  تیم ملی عراق در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد ژاپن، یکی از مدعیان جدی قهرمانی رقابت‌ها را شکست بدهد و با ۶ امتیاز به دور حذفی مسابقات صعود کند. این تیم فردا در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی برابر ویتنام قرار می‌‌گیرد و دنبال این است که با امتیاز کامل از گروهش بالا برود.

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ویتنام در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم ملی عراق تجربه دارند. آنها می‌دانند که پیروزی مقابل ژاپن برای آنها و مردم عراق عالی بوده اما این به گذشته تبدیل شده است. به گذشته فکر نمی‌کنیم و همیشه به آینده نگاه می‌کنیم. ما در حال حاضر به رویارویی با ویتنام فکر می‌کنیم.

وی در خصوص رویارویی با ویتنام عنوان کرد: بازی مهمی است. درست است که به دور بعد صعود کردیم اما همه مسابقات مهم است. باید عملکرد خود را ارتقا دهیم و سطح خود را بالا ببریم و بهترین عملکرد را ارائه دهیم. قطعا ویتنام نیز به دنبال پیروزی است. در دنیای فوتبال همه به دنبال پیروزی هستند.

کاساس در مورد مصدومیت برخی از بازیکنان تیمش گفت: بازیکنانی هستند که خسته‌اند اما همه برای بازی فردا آماده هستند و بعد از تمرین امروز ترکیب را مشخص می‌کنم.

سرمربی عراق در پاسخ به اینکه ممکن است برخی از بازیکنانش با دریافت کارت زرد از حضور در اولین بازی این تیم در دور بعد محروم شوند، گفت: سعی می‌کنیم اوضاع را کنترل کنیم. فکر می‌کنم فقط یک بازیکن داریم که کارت زرد گرفته است. در هر صورت 26 بازیکن آماده داریم.

او در ادامه درباره هدف عراق در مسابقات گفت: به شما اطمینان می‌دهم که هدف ما قهرمانی در مسابقات است. تیم‌های بزرگی مانند ژاپن و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در مسابقات حضور دارند، اما ما باید برای پیروزی بجنگیم.

کاساس در خصوص آنالیز تیم ویتنام گفت: رویارویی ژاپن با ویتنام را در استادیوم تماشا کردم. آنها خوب بودند و در هر دو بازی خیلی نزدیک به نتیجه مثبت بودند و مطمئنم تقابل ما سخت و بسیار سخت خواهد بود.

وی درباره فلسفه خود در برخورد با بازیکنان در رختکن گفت: من با همه بازیکنان با توجه یکسان برخورد می‌کنم. ما در بازی فردا تغییراتی در ترکیب ایجاد می‌کنیم. من معتقدم هر بازیکنی مهارت‌های خاصی دارد که می‌توانم از آنها در مسابقات مختلف استفاده کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود را در مورد حضور هواداران عراقی در دوحه عنوان کرد: آنها جزء اساسی پیروزی‌ها هستند. ما حمایت‌ها را در جریان بازی احساس کردیم و مطمئن هستم که ما را حمایت خواهند کرد. ما با حمایت آنها آماده‌تر ظاهر می‌شویم. شاید روزی ما مسابقه‌ای را انجام دهیم که خوب نیست اما همیشه به حمایت آنها نیاز داریم.

برچسب ها
کد خبر : 1069
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار