loader
07:22
0
کد خبر : 962

سرمربی فلسطین: ایران یکی از سه مدعی قهرمانی است

سرمربی تیم ملی فلسطین معتقد است ایرانی یکی از سه مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی فلسطین: ایران یکی از سه مدعی قهرمانی است

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ در شرایطی که تیم ملی فلسطین در دو مسابقه اول خود در جام ملت‌های آسیا یک شکست سنگین برابر ایران و یک تساوی برابر امارات را ثبت کرده است، مکرم دبوب، سرمربی این تیم، در گفت‌وگویی با روزنامه الوطن قطر درباره مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها و نمایش تیمش در مسابقات صحبت کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین در این باره گفت: با تمام احترامی که برای همه مدعیان عرب قائلم باید بگویم که سه تیم ایران، کره جنوبی و ژاپن مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی‌اند. البته تیم‌های عراق، قطر و عربستان هم این شانس را دارند که جام را بالای سر ببرند.

او ادامه داد: همه شما دیدید که عراق چگونه در دیدار برابر ژاپن با جنگندگی بازی کرد و توانست به پیروزی برسد. برای همه تیم‌های عربی آرزوی موفقیت می‌کنم و البته تیم فلسطین که امیدواریم دست به تاریخ‌سازی بزنیم و راهی دور بعد شویم.


دبوب درباره نمایش تیمش در جام ملت‌های آسیا گفت: تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم و بازیکنان مردانه جنگیدند و بازی کرده‌اند. برابر ایران بازی سختی داشتیم و شکست خوردیم اما برابر امارات بسیار خوب ظاهر شدیم و هر چند به تساوی دست پیدا کردیم اما به گمانم شایسته پیروزی بودیم.

برچسب ها
کد خبر : 962
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار