loader
09:54
0
کد خبر : 737

تزریق بمب روحیه به هندی‌ها توسط سرمربی در کنفرانس خبری

ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان به تمجید از میزبانی کشور قطر از جام ملت‌های آسیا پرداخت.

تزریق بمب روحیه به هندی‌ها توسط سرمربی در کنفرانس خبری

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ تیم ملی هند در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2-0 برابر استرالیا شکست خورد و فردا در دومین دیدار برابر ازبکستان قرار می‌گیرد. ایگور استیماچ، سرمربی تیم ملی هند، پیش از این مسابقه گفت: بعد از تجربه دور اول گروه با استرالیا که یک تقابل بسیار پربار بود، یک بازی سخت دیگر در انتظار ما است.

وی افزود: تیم ملی ازبکستان تیم قدرتمندی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. این تیم بسیار تاکتیکی است که به سبک اروپایی بازی می‌کند و انرژی بالایی دارد. باید با برنامه ریزی مناسب بازی کنیم و هر فرصتی که پیش آمد برای گلزنی استفاده کنیم.

استیماچ سپس به تمجید از میزبانی قطر پرداخت و گفت: در دوحه تجهیزات روز دنیا از جمله زیرساخت‌ها، استادیوم‌ها و حتی عناصر انسانی مناسب به ما تعلق می‌گیرد. هیچ چیز بهتر از وضعیت فعلی نیست.


سرمربی هند در ادامه تاکید کرد: ما در بازی با ازبکستان فرصت داریم تا ارزش خود را ثابت کنیم. ما از تخصص مناسب برخورداریم و فقط باید به توانایی‌های خود اعتماد کنیم.

او با اشاره به تفاوت دو دیدار برابر استرالیا و ازبکستان گفت: قدرت بدنی تیم استرالیا ما را تحت فشار گذاشت و اکنون باید با تاکتیک‌های تیم ازبکستان مقابله کنیم و حملات خود را توسعه دهیم و گلزنی کنیم.

امریندر سینگ، بازیکن تیم ملی هند نیز در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی سختی مقابل ازبکستان خواهیم داشت و باید انسجام بیشتری از خود نشان دهیم. بازی ازبکستان مقابل سوریه را تماشا کردیم و می‌دانیم که چگونه مقابل حریف قرار خواهیم گرفت. در بازی اول شانس کافی نداشتیم و گلی دریافت کردیم که می‌شد از آن جلوگیری کرد. بازیکنان روحیه بالایی دارند و برای رویارویی بعدی آماده هستند.

برچسب ها
کد خبر : 737
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار