loader
03:03
0
کد خبر : 655

امیدواری با وجود چالش بزرگ؛ خط قرمز این مرد را رد نکنید!

در آخرین کنفرانس خبری، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی عربستان به طور علنی از بازیکنانی که در آستانه جام ملتهای آسیا بی مسئولیت بوده اند انتقاد کرد.

امیدواری با وجود چالش بزرگ؛ خط قرمز این مرد را رد نکنید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بازیکنانی  که روبرتو مانچینی به آنها انتقادات جدی دارد نواف العقیدی دروازه بان، سلمان الفرج هافبک و سلطان الغنام مدافع کناری هستند که توسط مرد ایتالیایی از تیم کنار گذاشته شدند.

ناامیدی از نگرش بازیکنان

مانچینی، چهره شناخته شده دنیای فوتبال ناامیدی عمیق خود را از این وضعیت ابراز کرد. او گفت که سلمان الفرج از حضور در بازی های دوستانه خودداری کرده است، الغنام از عدم بازی نارضایتی داشت و العقیدی نیز بعد از موافقت اولیه برای پیوستن به تیم ملی انصراف داد چرا که بعدا مشخص شد او وقتی فهمید در ترکیب اصلی حضور ندارد، تمایلی به ماندن نداشت. مانچنینی در نشست خبری پیش از بازی با عمان تاکید کرد که درتمام دوران حضورش در فوتبال حرفه ای با چنین سناریویی مواجه نشده بوده است.

تعهد به تیم ملی

مانچینی در آخرین حرفهایش براهمیت مبارزه بازیکنان برای کشورشان تاکید است و به این موضوع پرداخت که فوتبال یک بازی انفرادی نیست، بلکه یک تعهد قلبی به تیم ملی است. او همچنین تاکید کرد که اشتیاق یک بازیکن جهت جنگیدن برای کشورش همیشه باید جای منافع شخصی را بگیرد.

نگاه به جلو با وجود چالش ها

با وجود این چالش ها، مانچینی به بازیکنان متعهد تیمش خوشبین است و روی آنها برای بازی حساس با عمان حساب می کند. او می داند تیم ملی عربستان که در جام جهانی 2022 توانست نگاهها را به خود جلب کند، حالا با ترکیب کم تجربه تری نسبت به آن زمان مسئولیت ویژه ای برای موفقیت در جام ملتهای آسیا دارد.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 655
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار