loader
06:53
0
کد خبر : 1528

سوریه متفاوت‌ترین تیم جام ملت‌ها؛ ۱۶ بازیکن در ۲-۴-۴ ثابت

اختصاصی/ حریف تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های قطر۲۰۲۳ از کمترین تعداد بازیکن در میان ۲۴ تیم حاضر در رقابت ها استفاده کرده است.

سوریه متفاوت‌ترین تیم جام ملت‌ها؛ ۱۶ بازیکن در ۲-۴-۴ ثابت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هکتور کوپر سرمربی آرژانتینی تیم ملی سوریه در سه بازی مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ فقط از شانزده بازیکن استفاده است. این تعداد کمترین عدد بین تمام تیم های شرکت کننده در قطر۲۰۲۳ است.

او در این رقابت ها از روش ۲-۴-۴ استفاده کرد حتی زمانی که از تیم ملی استرالیا عقب افتاد دست به تغییر تاکتیک نزد. تعویض های او همواره مهاجم با مهاجم یا هافبک با هافبک بوده است و این نشان می دهد هکتورکوپر در طول مسابقه ای علاقه ای به تغییر روش ندارد و با یک برنامه ثابت از پیش تعیین شده بازی می کند.

او در بازی اول از بازیکنان نیمکت نشینی چون عمر خربین، فهد آل یوسف به جای پابلو صباغ و محمود الاسود استفاده کرد و در بازی دوم علاوه بر استفاده از آنتونیو یعقوب همان دو تعویض را تکرار کرد. در بازی سوم هم خربین به جای پابلو، علا الدالی به جای عمار رمضان و محمد انز به جای محمود الاسود وارد میدان شدند.

روش مورد نظر کوپر تکیه بر استحکامات دفاعی است که در این بازی ها منسجم نشان داده همچنین ضدحملاتی که او امیدوار است بتواند در این بازی حساس موثر باشد.

برچسب ها
کد خبر : 1528
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار