loader
15:38
0
کد خبر : 9988

شوخی هواداران با دستیار ساوتگیت؛ یادت رفته هلندی هستی؟!

اختصاصی/ دیدار دو تیم انگلیس و هلند در مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ با گل دیرهنگام اولی واتکینز به نفع سه شیر به پایان رسید و در آن لحظات واکنش جیمی فلوید هاسلبنک دستیار هلندی ساوتگیت جالب توجه بود.

شوخی هواداران با دستیار ساوتگیت؛ یادت رفته هلندی هستی؟!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار دو تیم انگلیس و هلند در دور نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ تا دقایق پایانی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد تا اینکه اولی واتکینز بازیکن تعویضی سه شیر توانست تا گل برتری انگلیس را در لحظات پایانی به ثمر رسانده و تیمش را به فینال یورو ۲۰۲۴ برساند.

در این بین بخشی از هواداران تمرکزشان برروی موضوعی حاشیه‌ای بود: جیمی فلوید هاسلبنک، مهاجم سابق چلسی و هلند که به عنوان کمک مربی سه شیرها مشغول به کار است. او بعد از گلزنی واتکینز با گرت ساوتگیت مشغول جشن و پایکوبی شد و همراه با او و دیگر اعضای کادر فنی حسابی خوشحال بودند اما گویا ناگهان به خودش آمد و یادش آمد که تیمی که مقابلش به پیروزی رسیده‌، تیم سرزمین مادری‌اش، هلند است و از همین رو سریع خودش را جمع و جور کرد!

همین صحنه‌ها بازخورد زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و کاربرانی که متوجه تغییر ناگهانی حالت چهره این مربی ۵۲ ساله شده بودند در شبکه اجتماعی X  حسابی در این باره سرو صدا کردند.

یکی از کاربرها نوشت: «او نمی‌خواست خیلی شدید جشن بگیرد.»

کاربر دیگری نوشت:« وقتی از یک جا حقوق می‌گیرید اما در جایی دیگر متولد شده‌اید. باید خیلی سخت باشد!»

یکی دیگر از کاربران نوشت: « هاسبلنک وسط جشن و پایکوبی ناگهان یادش آمد که هلندی است!»

هاسلبنک بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ ،  ۲۳ بازی ملی برای هلند انجام داد و در این مدت ۹ گل به ثمر رساند.

برچسب ها
کد خبر : 9988
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار