loader
16:15
0
کد خبر : 11564

شوک به شاهزاده ایرانی؛ آسیب‌دیدگی طارمی در تمرینات اینتر!

ستاره ایرانی اینتر در تمرینات این تیم دچار مصدومیتی جزئی شده است.

شوک به شاهزاده ایرانی؛ آسیب‌دیدگی طارمی در تمرینات اینتر!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهدی طارمی پس از درخشش در رقابت‌های تدارکاتی اینتر، دچار آسیب‌دیدگی شده است.

وبسایت رسمی باشگاه اینتر، در اطلاعیه‌ای به طور رسمی مصدومیت طارمی را تأیید کرد. در این اطلاعیه نوشته شده: «مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که وی از یک کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد.»

بدین ترتیب طارمی پس از ثبت پنج گل و یک پاس گل در سه مسابقه تدارکاتی تیم اینتر، رقابت فردای این تیم مقابل پیزا را از دست خواهد داد. باید منتظر آزمایش‌های بعدی ماند و دید که مهدی طارمی چه زمانی می‌تواند دوباره به تمرینات بازگردد اما مصدومیت او، خبر بدی برای این بازیکن است که می‌توانست در همین ابتدای کار، جای خود را در ترکیب اصلی نراتزوری، تثبیت کند. با توجه به بازگشت دیرهنگام لائوتارو مارتینز، اینزاگی در نظر داشت تا از زوج طارمی و تورام در هفته نخست سری آ استفاده کند.

اینتر پس از رقابت مقابل پیزا، در دو رقابت دوستانه به مصاف الاتحاد و چلسی خواهد رفت و پس از آن در هفته اول سری آ ایتالیا، میهمان تیم جنوا خواهد بود. این مسابقه ۱۶ روز بعد برگزار می‌شود و نتیجه آزمایش‌ها، نشان می‌دهد که طارمی تا چه زمانی باید برای اولین بازی خود در لیگ ایتالیا صبر کند.

برچسب ها
کد خبر : 11564
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار