loader
02:22
0
کد خبر : 911

فیل‌ها فقط صعود می‌خواهند

اختصاصی / تایلند در بازی‌اش در دور اول مقابل قرقیزستان به پیروزی رسیده و عمان مقابل عربستان تن به شکست داد.

فیل‌ها فقط صعود می‌خواهند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تایلند در نظر دارد تا با برد مقابل عمان در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، خود را یک گام دیگر به مرحله حذفی این رقابت‌ها نزدیک‌تر کند.

تایلندی‌ها در دور اول موفق شدند تا با نتیجه ۰-۲ مقابل قرقیزستان به پیروزی برسند. در سوی دیگر، عمان باید بعد از باخت ۱-۲ مقابل عربستان‌سعودی، به هر ترتیبی شده بر تایلند غلبه کند تا با کسب سه امتیاز مسابقه، به صعود امیدوار بماند.

آمار باخت‌های عمان

عمان در دو بازی اخیرش در جام ملت‌های آسیا بازنده بوده و در هریک از دو بازی، دو گل دریافت کرده است. این اولین باری است که آنها در بازی‌های متوالی در این تورنمنت، چند گل دریافت می‌کنند و حالا به دنبال آن هستند تا برای اولین بار از آمار دردناک سه باخت متوالی در این تورنمنت اجتناب کنند.

آمار حیرت‌انگیز تایلند

تایلند در سه بازی متوالی در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شکست نخورده و این اولین بار در طول تاریخ است که چنین اتفاقی رخ داده است ( با دو برد و یک تساوی) . آنها در عین حال دو کلین‌شیت داشته‌اند که این رکورد با ۱۸ بازی قبلی‌شان در مرحله گروهی رقابت‌ها برابری می‌کند ( با یک برد، شش تساوی و یازده باخت)

نیم‌نگاهی به توپ

عمان در دور اول رقابت‌های جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ و در مصاف با عربستان، هفده بازپس‌گیری توپ داشت که ۴ تا بیشتر از هر تیم دیگری در این تورنمنت و ۱۱ تا بیشتر از تایلند (با ۶ بازپس گیری توپ) است. در عین‌‌حال هیچ بازیکن دیگری به اندازه احمد الخمیسی بازیکن عمان (با ۵ بازپس گیری توپ)، این کار را نکرده.

گلزن بزرگ

سوپاچای چاید، سه گل اخیر تایلند در جام ملت‌های آسیا را به ثمر رسانده که هردو گل تیمش مقابل قرقیزستان به نام او ثبت شده است و امیدوار است تا در بازی‌های بعدی تیمش نیز بتواند گلزنی کند.

برچسب ها
کد خبر : 911
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار