loader
10:25
0
کد خبر : 10341

غم‌انگیزترین جایزه برای ستاره کلمبیا؛ خامس، بهترین بازیکن کوپا آمریکا

اختصاصی/ خامس رودریگز که در جریان رقابت‌های کوپا آمریکا۲۰۲۴ بازی‌های خیره‌کننده‌ای را به نمایش گذاشت، در پایان جام جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را مال خود کرد.

غم‌انگیزترین جایزه برای ستاره کلمبیا؛ خامس، بهترین بازیکن کوپا آمریکا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در پایان رقابت‌های این دوره کوپا آمریکا، خامس رودریگز ستاره تیم ملی کلمبیا موفق شد جایزه بهترین بازیکن تورنمنت (MVP)  را مال خود کند. او در شرایطی این جایزه را به دست آورد که با ناکامی تیم ملی کشورش در بازی فینال مقابل آرژانتین، به شدت ناراحت بود و شاید بتوان این افتخار را تلخ‌ترین افتخار کارنامه ورزشی خامس دانست.

کاپیتان تیم ملی کلمبیا که تورنمنت فوق‌العاده ای را پشت سر گذاشت، در بازی فینال نتوانست اوضاع را باب میل تیمش پیش ببرد و آرژانتین به لطف گل لائوتارو مارتینز در وقت‌های اضافه، جام قهرمانی را مال خود کرد.

گرچه در بازی فینال خامس نتوانست مثل همیشه درترکیب تیمش بدرخشد اما نمی‌توان از عملکرد حیرت‌انگیزش در این تورنمنت در قامت مغز متفکر تیم ملی کلمبیا چشم‌پوشی کرد. شش پاس گل از ۱۲ گلی که کلمبیا در این تورنمنت به ثمر رساند، توسط خامس به ثبت رسید که این رکورد خارق‌العاده‌ای در کوپا آمریکا به شمار می‌رود.

در دوره قبلی رقابت‌های کوپا، لیونل مسی موفق شده بود جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را مال خود کند اما در این دوره این افتخار نصیب خامس شد.

ستاره کلمبیایی باشگاه سائوپائولو، تابستان گذشته و در ۳۲ سالگی، پس از بیش از یک دهه ماجراجویی در فوتبال اروپا و درخشش در تیم‌هایی مثل پورتو، رئال‌مادرید، بایرن مونیخ، اورتون، المپیاکوس و در نهایت دوران کوتاه حضور در فوتبال قطر به آمریکای جنوبی بازگشت و دور از کانون توجهات، فوتبالش را دنبال می‌کند.

این درحالی است که برخی از رسانه‌ها از احتمال بازگشت او به فوتبال اروپا خبر می‌دهند اما خامس تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه برزیلی قرارداد دارد.

برچسب ها
کد خبر : 10341
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار