loader
21:49
0
کد خبر : 13921

به جا مانده از پیروزی مهم تیم ملی در العین؛ فرصت‌سوزی، آفت بزرگ تیم قلعه‌نویی

تیم ملی ایران با وجود پیروزی مقابل امارات، می‌توانست به یک برتری پرگل و مطمئن برسد اما فرصت‌سوزی‌های پرشمار شاگردان امیر قلعه‌نویی بازی را در دقایق آخر برای تیم ملی بسیار سخت کرد.

به جا مانده از پیروزی مهم تیم ملی در العین؛ فرصت‌سوزی، آفت بزرگ تیم قلعه‌نویی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، با یک گل از سد امارات گذشت.

تنها گل ایران در این مسابقه، روی سماجت مهدی قایدی در لحظات پایانی نیمه نخست و یک موقعیت نه‌چندان جدی به ثمر رسید اما بازیکنان ایران، فرصت‌هایی به مراتب بهتر از صحنه گل مهدی را در طول مسابقه از دست دادند!

ایران که در این مسابقه ۱۲ شوت به سمت دروازه امارات شلیک کرد، فقط ۳ شوت در چارچوب داشت و در نیمه دوم و زمانی که بازی به سود ایران در جریان بود، فرصت‌های زیادی را برای باز کردن دروازه حریف از دست داد. این فرصت‌سوزی، چه در بازی با قرقیزستان و چه در این مسابقه، باعث ایجاد فشار روی دروازه ایران در دقایق پایانی بازی شد و در هر دو مسابقه، ایران از خطر از دست دادن برد قسر در رفت.

اگر کمک‌داور ویدیویی به کمک داور کره‌ای نمی‌آمد، شاید این برد هم از دست تیم ملی کشورمان می‌رفت و به نظر می‌رسد برای اردوهای بعدی، باید فکری جدی به حال وضعیت گلزنی تیمی کرد که در خلق موقعیت موفق عمل می‌کند اما در نرخ تبدیل شوت به گل، نمره قبولی نمی‌گیرد.

برچسب ها
کد خبر : 13921
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار