loader
15:49
0
کد خبر : 11990

قرعه‌کشی وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد؛ تقابل یزدانی و بروکس در فینال!

حسن یزدانی حریفان خود در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس را شناخت.

قرعه‌کشی وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد؛ تقابل یزدانی و بروکس در فینال!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ قرعه‌کشی دو وزن اول رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ برگزار شد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که یکی از جذاب‌ترین اوزان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک است، حسن یزدانی نماینده و امید قهرمانی کشورمان در دور نخست به مصاف لاورنس از استرالیا می‌رود و در صورت پیروزی در این رقابت، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده رقابت نماینده یونان و پورتوریکو خواهد رفت. امینه نماینده سن‌مارینو، جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در سمت راست جدول است.

خوشبختانه حسن یزدانی تا فینال، با آرون بروکس نماینده آمریکا تقابل نمی‌کند و احتمالاً باید شاهد این جدال جذاب در رقابت نهایی باشیم. بروکس در اولین کشتی خود، به مصاف سید یک مسابقات یعنی عظمت دولت‌بیکوف باتجربه از قزاقستان خواهد رفت‌.

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ایران با توجه به مصدومیت نماینده صربستان یک سهمیه را کسب کرد، علیرضا سرلک که برای حضور در مسابقات راهی پاریس می‌شود و شانس کمی برای کسب مدال دارد، در رقابت نخست خود به مصاف هیگوچی از ژاپن می‌رود‌. او سابقه کسب مدال طلای جهان و نقره المپیک را دارد.

با وجود حضور سرلک در لیست، پرواز ساعت ۱۲:۳۰ او امروز چهارشنبه تهران به استانبول به دلایل نامشخص با تأخیر ۴ ساعته مواجه شد تا به‌ این‌ ترتیب پرواز دوم از استانبول به پاریس نیز از دست برود.

 با این‌ وجود ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی به همراه سرلک عازم فرودگاه بین‌المللی تهران شده‌اند تا به هر شکل ممکن مقدمات پرواز اسماعیلی به سمت پاریس را در زودترین زمان ممکن مهیا کنند.

برچسب ها
کد خبر : 11990
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار