loader
04:38
0
کد خبر : 1379

قطر- فلسطین؛ خیز میزبان برای صعود

اختصاصی/ تیم ملی قطر در چهارمین بازی مرحله یک هشتم پایانی در مقابل فلسطین صف‌آرایی خواهد کرد.

قطر- فلسطین؛ خیز میزبان برای صعود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی قطر امروز و در چهارمین دیدار مرحله یک هشتم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی تا به اینجای تورنمنت تیمی آماده و سرحال نشان داده و از سوی دیگر فلسطین هم عزم راسخی دارد تا بعد از ارائه یک نمایش قابل‌قبول در دور گروهی، برای اولین بار در مرحله حذفی نیز طعم پیروزی را بچشد.

برتری قطر

قطری‌ها در ده مصاف قبلی‌شان با فلسطین بازنده نبوده‌اند و به ۸ برد و دو تساوی دست یافتند و در پنج مصاف اخیر دو تیم، کلین شیت کردند. اما این اولین مصاف این دو تیم در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

آمار قابل قبول

قطردر ده بازی اخیرش در جام ملت‌های آسیا پیروز بوده و این دومین روند طولانی بردهای متوالی در تاریخ این تورنمنت به شمار می‌رود. طولانی‌ترین روند بردهای متوالی، به ایران تعلق دارد که ۱۳ برد متوالی را در بین سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۶ در این تورنمنت کسب کرده. البته آنها هرگز بعد از سال ۲۰۱۹ که موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، نتوانستند تا در یک بازی حذفی به پیروزی برسند.

آمار گلزنی فلسطین

فلسطین در هریک از سه بازی‌اش در مرحله گروهی جام ملت‌های قطر، دست کم یک گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که آنها در شش بازی پیشین‌شان در این تورنمنت، فقط به یک گل رسیده بودند.

برچسب ها
کد خبر : 1379
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار