loader
11:33
0
کد خبر : 10406

مبارزه اسطوره تنیس در سوئد برای طلای المپیک؛ بازگشت نادال

اختصاصی/ فوق ستاره تنیس جهان با حضور در مسابقات آزاد سوئد خود را برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک پاریس آماده می‌کند.

مبارزه اسطوره تنیس در سوئد برای طلای المپیک؛ بازگشت نادال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رافائل نادال ستاره کهنه‌کار اسپانیایی دنیای تنیس آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های المپیک پاریس 2024 را آغاز کرد. او امیدوار است با کسب  عنوان قهرمانی در رقابت‌های تنیس آزاد سوئد، پس از بازگشت عنوان جدیدی را به مجموعه افتخاراتش اضافه کند.

نادال با هم‌تیم نروژی خودش کاسپر رود در زمین خاک رس زوج جویدو آندرئوتزی  و میگل آنخل ریس-وارلا را در دو ست شکست داد. این اولین حضور نادال در این مسابقات بعد از زمانی که در سال 2005 و در 19 سالگی که در رده 250 تنیسورهای جهان قرار داشت توانست اولین عنوانش  در انفرادی را به‌دست بیاورد، بود.

نادال برای آماده شدن در بازی‌های المپیک که مسابقات آن در زمین خاکی رولن گاروس برگزار می‌شود، تصمیم گرفت در مسابقات ویمبلدون امسال شرکت نکند. او پیش از این 14 بار عنوان قهرمانی رقابت‌های آزاد فرانسه را در همین زمین به دست آورده؛ رکوردی که هیچ تنیسوری قبل از او به آن نرسیده است.

این قهرمان 38 ساله در گفتگویی در حاشیه زمین مسابقه گفت: «خیلی خوشحالم و فکر می‌کنم بازی خوبی بود. اولین باری بود که با هم بازی می‌کردیم و به نظرم عملکرد خوبی داشتیم. خوشحالم که بعد از 20 سال دوباره به اینجا برگشتم.»

نادال ادامه داد:« خاطرات خوبی از اینجا دارم که به سال‌های 2003، 2004 و 2005 برمی‌گردد. بنابراین هفته لذت بخشی برای من بود و امیدوارم ادامه داشته باشد.» این قهرمان تنیس در تورنمنت آزاد سوئد به صورت انفرادی هم شرکت خواهد کرد و قرار است در دور اول به مصاف لئو برگ پسر اسطوره سوئدی بیورن بوری برورد.

نادال در سال 2008 مدال طلای المپیک انفرادی مردان و در سال 2016 طلای دوبل المپیک را به‌دست آورد و در پاریس در کنار هموطنش کارلوس آلکاراز قهرمان اوپن فرانسه و ویمبلدون در دوبل بازی خواهد کرد.

بازی دوبل روز گذشته نادال در تنیس آزاد سوئد به خاطر بارندگی متوقف شد.

برچسب ها
کد خبر : 10406
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار