loader
19:47
0
کد خبر : 9639

نامه احساسی همسر کروس: تو قهرمان مایی، ممنونم که اجازه دادی همسرت باشم

اختصاصی/ بعد از پایان کار تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که به معنای خداحافظی تونی کروس با فوتبال ملی بود، همسر کروس نامه‌ای مملو از احساسات را خطاب به همسرش در اینستاگرام منتشر کرده است.

نامه احساسی همسر کروس: تو قهرمان مایی، ممنونم که اجازه دادی همسرت باشم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شکست تیم ملی آلمان در مصاف با اسپانیا در دور یک چهارم پایانی یورو ۲۰۲۴، به منزله بازنشستگی تونی کروس از دنیای فوتبال بود. کروس بعد از انجام ۸۳۲ بازی در دنیای فوتبال و فتح ۳۴ جام قهرمانی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

آخرین جامی که تونی کروس در دنیای فوتبال فتح کرد، جام قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و او با کارنامه‌ای درخشان، بدون آنکه بتواند افتخاری را در یورو ۲۰۲۴ با ژرمن‌ها فتح کند، حالا فاز جدیدی را در زندگی‌اش آغاز خواهد کرد.

کروس در طول عمر فوتبالی‌اش همیشه خانواده‌اش را درکنارش داشته. حالا و با خداحافظی کروس از دنیای فوتبال، همسرش جسیکا، پستی را در اینستاگرام منتشر کرده و از او تشکر کرده:

«ما در طول ۱۶ سال زندگی مشترک‌مان، تقریباً همه اتفاقات در دنیای فوتبال را با هم تجربه کردیم. فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذاشتیم، لحظاتی سخت و چالش‌هایی که باید برآنها غلبه می‌کردیم. با هم جشن گرفتیم ولی گاهی هم با هم گریه کردیم و سعی کردیم تا راهکارهایی پیدا کنیم. هنوز یک جام باقی مانده بود ولی متاسفانه نشد که بشود.»

«حالا با سربلندی و با غرور و افتخار به پرچم‌مان... هیچ کلامی برای توصیف حسم ندارم. تو قهرمان ما هستی و از تو متشکرم که مرا با خودت در این سفر همراه کردی. مرسی که اجازه دادی تا همسرت باشم. حالا خوشحالیم که مدت زمان بیشتری در کنارمان هستی؛ ولی دلمان برای حضورت در زمین تنگ می‌شود. متاسفانه هر زمان که در زمین هستی، نمی‌توانی غرور را در چشم فرزندانت برروی سکوها ببینی. ولی می‌توانی تصور کنی که من و فرزندان چه حسی داریم.»

همسر و سه فرزند تونی کروس با به تن داشتن پیراهن پدرشان، برای تماشای دیدار آلمان و اسپانیا در مرحله یک چهارم پایانی یورو ۲۰۲۴، با پرچم‌های آلمان روی سکوها بودند ولی متاسفانه بر خلاف آخرین بازی باشگاهی پدرشان در برنابئو، این بار نتوانستند تا در پایان بازی به زمین چمن آمده و در این روز تلخ در کنار پدرشان باشند.

پست همسر کروس، بازتاب گسترده‌ای داشت و در ۵ ساعت، بیش از ۲۰ هزار بازخورد داشت. جسیکا کروس پیغامش را این گونه به پایان برد  :« تو قهرمان ما هستی و تو را بیش از هرچیز دوست داریم.»

در این بین همسران تعدادی از ستاره‌های تیم ملی آلمان نیز نسبت به این پست واکنش نشان دادند.  

برچسب ها
کد خبر : 9639
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار