loader
13:18
0
کد خبر : 8074

ناگلزمان: دیدار سختی داریم و تحت فشار هستیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید برای بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴، آنها بیشتر از اسکاتلند تحت فشار هستند.

ناگلزمان: دیدار سختی داریم و تحت فشار هستیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴، فردا آلمان و اسکاتلند به مصاف همدیگر می‌روند. آلمانی‌ها پس از سال‌ها ناکامی حالا آماده هستند که در خاک خود یک قهرمانی ارزشمند کسب کنند‌. یولیان ناگلزمان در نشست خبری پیش از بازی در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

وضعیت بازیکنان؟

همه آماده هستند به غیر از پاولوویچ. التهاب لوزه او به قدری جدی است که تا چند روز آینده نمی‌تواند به تمرینات بیاید. ما آماده‌ایم و مشتاقانه منتظر بازی امشب هستیم.

دعوت نکردن گورتزکا؟

زمان آن نیست که درباره بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت کنیم. ما امره جان را انتخاب کرده‌ایم. الان باید تمرکز کامل ما روی بازی‌ها باشد.

برگشت تونی کروس؟

تونی برای ما مهم است، هر زمان که بخواهید می‌توانید توپ را به او بدهید. او بازیکن مهمی برای همه ماست، به ویژه برای بازیکنان جوان. مدتی طول کشید تا او را متقاعد کنم. او گفت فقط در صورتی برمی‌گردد که احساس کند می‌توانیم با تیم چیزی ببریم. و سپس گفت «بله، بیا این کار را انجام دهیم.»

بازی با اسکاتلند؟

اسکاتلند تیم بسیار خوبی است که چهار پنج بازیکن مهم در ترکیب خود دارد. آنها پیشرفت زیادی در نحوه بازی خود داشته‌اند. ذهنیت آنها قطعا فوق‌العاده است. ما بیشتر از اسکاتلندی‌ها تحت فشار هستیم. ما می‌خواهیم در بازی افتتاحیه پیروز شویم. ما بازیکنان خوبی داریم و در بازی‌های اخیر ذهنیت خود را نشان داده‌ایم.

برچسب ها
کد خبر : 8074
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار