loader
16:49
0
کد خبر : 11505

هت‌تریک مراکشی پرسپولیس؛ علاقه گاریدو به مدافعان وداد کازابلانکا

اختصاصی/ بر اساس اخبار پرسپولیس کماکان علاقمند به جذب دو مدافع مراکشی است که اگر موفق به جذب آنها شود، تعداد مراکشی‌هایش در این فصل به عدد ۳ می‌رسد!

هت‌تریک مراکشی پرسپولیس؛ علاقه گاریدو به مدافعان وداد کازابلانکا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پس از حضور خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس، زاویه دید این باشگاه ازآمریکای جنوبی، اروپا و آسیای میانه به سمت شمال افریقا تغییر کرده است! به طوریکه بعد از جذب ایوب العملود مدافع راست مراکشی صحبت از جذب دو مدافع مراکشی دیگر هم هست.

خوان کارلوس گاریدو علاقه زیادی به جذب یحیی عطیه‌الله مدافع چپ تیم ملی مراکش و تیم سوچی روسیه دارد. پرسپولیس اما یک رقیب جدی به نام الاهلی مصر دارد که مارسل کوهلر سرمربی سوئیسی‌اش از مسئولان باشگاه خواسته به هرشکلی که هست این مدافع را به خدمت بگیرند.

سایت اهلی نیوز مصر که اخبار الاهلی را پوشش می‌دهد، در آخرین گزارشش در این رابطه نوشت: باشگاه سوچی مبلغ ۲ میلیون یورو برای آزادسازی عطیه‌الله گذاشته است. موضوعی که مذاکرات الاهلی با این باشگاه روسی را متوقف کرده؛ چرا که الاهلی پیشنهادی ۸۰۰ هزار دلاری به سوچی داده است اما این موضوع باعث نشده که مارسل کوهلر از جذب این مدافع چپ مراکشی منصرف شود و از مسئولان باشگاه خواسته به هر شکلی که هست این بازیکن را به خدمت بگیرند:«مارسل کوهلر، علیرغم اینکه پرسپولیس ایران هم به‌شدت دنبال جذب این بازیکن است از مدیران الاهلی خواسته به هر شکلی که هست موافقت سوچی را برای حل این معامله بگیرند.» موضوعی که به نظر کار پرسپولیس را سخت‌تر از قبل می‌کند هرچند ممکن است پرسپولیس با توجه به فروش عبدالکریم حسن به مبلغ یک میلیون و سیصدهزار دلار شاید با دست پر وارد این معامله شده و همین موضوع انتقال عطیه‌الله را به الاهلی به تعویق انداخته است.

سومین مراکشی

وبسایت مراکشی الصباح امروز اما یک خبر دیگر در ارتباط با علاقمندی پرسپولیس به جذب مدافعان مراکشی را منتشر کرد. در این خبر آمده: پس از جذب ایول العملود به مدت سه فصل، پرسپولیس توجه‌ خود را برای جذب امین ابوالفتح معطوف کرده که قراردادش با وداد کازابلانکا به پایان رسیده است.

در ادامه این خبر آمده: پرسپولیس همچنین در حال مذاکره با یحیی عطیه‌الله مدافع ملی‌پوش مراکش و بازیکن حال حاضر سوچی و بازیکن سابق وداد مراکش است.

پنجره پرسپولیس

پرسپولیس که احتمالا یک دروازه‌بان با فرانسوی-الجزایری را به خدمت خواهد گرفت باید در مرحله بعد یک مدافع چپ به خدمت بگیرد. از طرفی اینکه گفته می‌شود گاریدو همزمان به دنبال امین ابوالفتح است که یک مدافع میانی است مضخص نیست که او برای خط دفاعی پرسپولیس چه برنامه‌ای دارد. اما هرچه هست اینروزها صحبت‌های زیادی از پرسپولیس در رسانه‌های مراکشی دیده می‌شود هرچند شاید بخشی از این اخبار به این اندازه جدی نباشند.

در حالی گفته می‌شود گاریدو قصد دارد عطیه‌الله و ابوالفتح را از مراکش به خدمت بگیرد که عطیه‌الله تا ۲۰۲۶ با سوچی قرارداد دارد و ابوالفتح نیز به نظر با تیم الکویت به توافق رسیده باشد. البته احتمالا اولین اظهارنظر رسمی مسئولان پرسپولیس بخشی از سوالات ناشی از شایعات را پاسخ بدهد.

برچسب ها
کد خبر : 11505
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار