loader
08:49
0
کد خبر : 533

هشدار جدی کاپیتان قطر به هم‌تیمی‌ها؛ غرور ممنوع!

اختصاصی / حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر معتقد است که بازیکنان این تیم نباید بعد از برد مقابل لبنان، کار صعود را تمام شده بدانند.

هشدار جدی کاپیتان قطر به هم‌تیمی‌ها؛ غرور ممنوع!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز جمعه تیم ملی قطر موفق شد تا در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مقابل لبنان به پیروزی برسد. حالا حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر معتقد است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

الهیدوس در این رابطه گفته: «قبل از هرچیز، خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم؛ چون واقعا مهم بود. ما عملکرد بدی نداشتیم ولی فکر می‌کنم می‌توانیم در بازی بعدی، بهتر کار کنیم.»

کاپیتان قطر ادامه داد: «این بازی افتتاحیه بود و فشار زیادی روی بازیکنانمان بود. فکر می‌کنم تیم ما باید حرف‌های بیشتری در زمین بزند. ما پرونده بازی اول را با کسب سه امتیاز بستیم و بلافاصله بعد از آن تمرکزمان را روی به بازی بعدی گذاشتیم.»

با وجود برد و تسلط بر بازی مقابل لبنان، الهیدوس می‌داند که قطر نباید در مصاف‌های بعدی‌اش مقابل تاجیکستان و چین در مرحله گروهی، غرق در شادی و شعف شود. او در این رابطه گفت: «در ذهن‌مان به صدرنشینی گروه فکر می‌کنیم. هنوز صعود نکرده‌ایم؛ پس باید به فکر دو بازی بعدی باشیم. می‌خواهیم سه امتیاز بازی بعد، و پس از آن سه امتیاز سوم را کسب کنیم.»

برچسب ها
کد خبر : 533
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار