loader
12:46
0
کد خبر : 2043

هکتور کوپر تا ۲۰۲۶ با سوریه می‌ماند

اختصاصی / طبق اعلام رسانه‌های مختلف خبری، مسئولان فوتبال سوریه، قرارداد سرمربی آرژانتینی این تیم را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کردند.

هکتور کوپر تا ۲۰۲۶ با سوریه می‌ماند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، طبق اعلام وب سایت bignewsnetwork مسئولان فدراسیون فوتبال سوریه، قرارداد هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیمشان را تمدید کردند و بدین ترتیب کوپر تا پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی، هدایت تیم ملی سوریه را عهده دار خواهد بود.

تیم ملی سوریه با هدایت هکتور کوپر عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت و برای اولین بار درطول تاریخ این کشور، سوریه به مرحله یک هشتم پایانی این تورنمنت رسید و در یک بازی فشرده و نفس‌گیر، در ضربات پنالتی مقابل ایران به زانو درآمد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. به نظر می‌رسد که عملکرد این سرمربی بزرگ برروی نیمکت تیم ملی سوریه به چشم مقامات فدراسیون فوتبال این کشور متقاعد کننده بوده و آنها با رضایت از عملکرد تیمشان در جام ملت‌ها، تصمیم به تمدید قرارداد این سرمربی آرژانتینی گرفته‌اند.

کوپر در بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ هدایت تیم ملی گرجستان را برعهده داشت و بعد از قرار گرفتن روی نیمکت مربیگری تیم ملی مصر، این تیم را به مقام نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۱۷ رساند و در نهایت با این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رفت.

او به علاوه سابقه هدایت تیم‌های ملی ازبکستان و کنگو را نیز در کارنامه مربیگری‌اش می‌بیند.

برچسب ها
کد خبر : 2043
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار