loader
15:08
0
کد خبر : 9820

پایان دعوا با مدیرعامل سابق استقلال؛ بیرانوند و کریمی آشتی کردند + عکس

دعوای حقوقی دروازه‌بان تیم ملی و مدیرعامل سابق استقلال پیش از رسیدگی در دادگاه به پایان رسید.

پایان دعوا با مدیرعامل سابق استقلال؛ بیرانوند و کریمی آشتی کردند + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، علیرضا بیرانوند که اینروزها به خاطر ماجرای فسخ جنجالی‌اش با باشگاه پرسپولیس درصدر اخبار است هنوز با تبعات فسخ قراردادش در فصل گذشته درگیر است. او که فصل گذشته تا آستانه عقدقرارداد با استقلال رفته بود تا یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات تاریخ لیگ برتر را رقم بزند در این فصل هم همان کار را تکرار و قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد. با این‌حال بیرو درباره اینکه چرا فصل گذشته به استقلال نرفت گفته بود: به خاطر پرسپولیس قید رفتن به استقلال را زدم!

موضوعی که واکنش حجت کریمی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال را به همراه داشت. کریمی که قصد داشت با عقدقرارداد با بیرانوند جایگاه خودش را در میان هواداران و همچنین روی صندلی مدیریت باشگاه محکم کند با منتفی شدن این پروژه عملا عمر مدیریتش نیز به پایان رسید. او که این روزها کاملا دور از فوتبال است اما جواب بیرانوند را به تندی داد و البته دوباره به متن فوتبال بازگشت؛ هرچند از مسیر دادگاه و شکایت.

شکایت بیرانوند

حجت کریمی در پاسخ به بیرانوند گفته بود: اگر جزییات مذاکره با بیرانوند را بگویم او باید چادرسرش کند!

حرفی که نه تنها به مذاق بیرانوند خوش نیامد که فضایی منفی را علیه مدیرعامل سابق استقلال در فضای مجازی و رسانه‌ای به وجود آورد چرا که کریمی از الفاظ  کلماتی استفاده کرده بود که می‌توانست نسبت به برخی از اقشار جامعه توهین‌آمیز تلقی شود. همین موضوع باعث شد تا بیرانوند از مدیرعامل سابق استقلال شکایت کند.

هرچند امروز در گزارشی که «خبرورزشی» منتشر کرده بیرانوند در پایان جلسه با کریمی در دادسرای ناحیه ۳۵ فرهنگ و رسانه آشتی کرده است: « به احترام این روزهای عزیز سازش کردیم.» بیرو این را بعد از آن گفت که به همراه وکیلش مصطفی سلیمانی، حجت کریمی و وکیل مدیرعامل سابق استقلال مقابل دوربین عکاس لبخند زد.

حجت کریمی هم در این رابطه گفت: «خداراشکر ماجرا به سمت صلح و سازش پیش رفت.»

با این‌حال ماجرای بیرانوند و مدیرعامل سابق استقلال پیش از آنکه کار به صدور حکم بکشد با کوتاه آمدن طرفین از دعوایشان به وایان رسید. بیرانوند اما یک پرونده مهم دیگر هم پیش رو دارد و آن انتخاب تیمش در فصل آینده است. او در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس قراردادش را فسخ کرده، موضوعی که مورد قبول باشگاه پرسپولیس نیست و این نیز یک پرونده حقوقی دیگر برای او است و باید دید آیا مانند ماجرایش با حجت کریمی، اختلاف و چالش او با پرسپولیس نیز حل خواهد شد یا آنکه سرانجام بیرو را در یک تیم جدید خواهیم دید.

برچسب ها
کد خبر : 9820
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار