loader
11:28
0
کد خبر : 679

پایان 17 سال انتظار اندونزی برای گل آسیایی با پای ستاره 19 ساله!

اختصاصی / به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اندونزی که پس از حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ با عنوان یکی از ۴ میزبان، در تمام دوره های بعدی غایب بود، یکی از ۲۴ تیم حاضر در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر است. این پنجمین حضور اندونزی در جام ملت های آسیا محسوب می شود. مارسلینو فردینان، دقیقه ۳۷ تنها گل اندونزی در آن بازی را وارد دروازه عراق کرد. با دو گل دیگری که عراقی ها تا پایان بازی به ثمر رساندند، اندونزی این بازی را با حساب سه بر یک واگذار کرد اما گل مارسلینو فردینان سلام دوباره این تیم به آسیا بعد از ۱۷ سال دوری بود. اندونزیایی ها امید زیادی به مارسلینو فردینان، بازیکن ۱۹ ساله خود دارد. هافبک باشگاه دینزه که از تیم زیر ۱۶ سال اندونزی تا به امروز در تمامی رده های سنی بازی کرده و از سال ۲۰۲۲، زمانی که ۱۷ سال داشت پیراهن تیم بزرگسالان اندونزی را به تن کرد. اندونزی در گروه D مسابقات با ژاپن، عراق و ویتنام هم گروه است و حتی برای صعود به عنوان تیم سوم هم کار سختی در پیش دارد اما آنها امیدوارم با درخشش ستاره ۱۹ ساله خود، برای اولین حضور در مرحله حذفی جام ملت های آسیا را تجربه کنند. روز ۲۵ دی ۱۴۰۲، اندونزی در چارچوب اولین بازی خود در هجدمین دوره جام ملت های آسیا به مصاف عراق رفت. این بازی با برتری سه بر یک عراق به پایان رسید اما یک نکته ویژه برای اندونزی داشت.

پایان 17 سال انتظار اندونزی برای گل آسیایی با پای ستاره 19 ساله!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اندونزی که پس از حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ با عنوان یکی از ۴ میزبان، در تمام دوره های بعدی غایب بود، یکی از ۲۴ تیم حاضر در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر است. این پنجمین حضور اندونزی در جام ملت های آسیا محسوب می شود.

مارسلینو فردینان، دقیقه ۳۷ تنها گل اندونزی در آن بازی را وارد دروازه عراق کرد. با دو گل دیگری که عراقی ها تا پایان بازی به ثمر رساندند، اندونزی این بازی را با حساب سه بر یک واگذار کرد اما گل مارسلینو فردینان سلام دوباره این تیم به آسیا بعد از ۱۷ سال دوری بود.

اندونزیایی ها امید زیادی به مارسلینو فردینان، بازیکن ۱۹ ساله خود دارد. هافبک باشگاه دینزه که از تیم زیر ۱۶ سال اندونزی تا به امروز در تمامی رده های سنی بازی کرده و از سال ۲۰۲۲، زمانی که ۱۷ سال داشت پیراهن تیم بزرگسالان اندونزی را به تن کرد.

اندونزی در گروه D مسابقات با ژاپن، عراق و ویتنام هم گروه است و حتی برای صعود به عنوان تیم سوم هم کار سختی در پیش دارد اما آنها امیدوارم با درخشش ستاره ۱۹ ساله خود، برای اولین حضور در مرحله حذفی جام ملت های آسیا را تجربه کنند.

برچسب ها
کد خبر : 679
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار