loader
12:39
0
کد خبر : 9274

پیش‌بازی پرتغال - اسلوونی؛ درخشش رونالدو آغاز می‌شود؟

پرتغالی‌ها برای صعود به جمع هشت تیم برتر یورو ۲۰۲۴ اسلوونی را پیش رو دارند.

پیش‌بازی پرتغال - اسلوونی؛ درخشش رونالدو آغاز می‌شود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در مرحله حذفی مسابقات اسلوونی را در پیش رو دارد.

پرتغال که با دو برد و یک شکست به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شده، حالا با انتظارات زیاد هواداران فوتبال راهی مرحله حذفی می‌شود. تیم روبرتو مارتینز که اولین پیروزی گرجستان در تاریخ یورو را رقم زد، با شکسته شدن روند ۱۲ برد متوالی در بازی‌های رسمی مواجه شده و به دنبال از سرگیری دوباره این رکورد در مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ است. پرتغال پس از باخت دو بر صفر مقابل سوئیس در دور گروهی یورو ۲۰۰۸ و باخت سه بر دو مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی، هیچگاه دو شکست متوالی در این مسابقات را تجربه نکرده است. همچنین این تیم، رکورد سنگین‌ترین پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی یک تورنمنت معتبر با برد شش بر یک مقابل سوئیس در جام جهانی ۲۰۲۲ را داراست. این برد، تنها برد پرتغال در چهار بازی اخیر مرحله حذفی مسابقات معتبر پس از قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است.

فرم کریستیانو رونالدو، نگرانی بزرگی برای روبرتو مارتینز و هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال است. او برای اولین بار در دوران بازی خود، نتوانسته در هفت مسابقه متوالی یورو و جام جهانی گلزنی کند و پس از گلزنی مقابل غنا در جام جهانی ۲۰۲۲، در ۱۹ شوت خود به سمت دروازه رقبا ناکام بوده است. 

تقابل ویتینا از پرتغال و آدام ژندا سرین از اسلوونی می‌تواند از جذاب‌ترین تقابل‌های این مسابقه باشد. ویتینیا در این مسابقات، بیش از هر بازیکن پرتغال پاس خط‌شکن داد و زیر فشار پرس رقبا پاس صحیح را ثبت کرد در حالی که ژندا بین بازیکنان جام، بیش‌ترین پرس را به نام خود ثبت کرده است. انتظار می‌رود از اسلوونی در این مسابقه یک نمایش دفاعی ببینیم؛ چرا که این تیم به طور میانگین ۳۲ درصد مالکیت در طول جام ثبت کرده‌اند. تنها ایسلند در جام ۲۰۱۶ با ۲۹ درصد و سوئد در دوره گذشته با ۳۰ درصد مالکیت با میانگین کم‌تر نسبت به اسلوونی صعود به مرحله حذفی را تجربه کرده‌اند.

بازی‌های رودرروی پرتغال و اسلوونی

این دومین تقابل تاریخ دو تیم پرتغال و اسپانیا خواهد بود و اولین بازی دو تیم، در رقابتی دوستانه فروردین ماه امسال رقم خورد. جایی که اسلوونی در دیداری تدارکاتی موفق شد با دو گل ژندا سرین و تیمی مکس الشنیک اولین شکست مارتینز روی نیمکت پرتغال را رقم بزند.

ترکیب احتمالی دو تیم 

پرتغال: دیگو کوستا، نونو مندز، پپه، روبن دیاز، کانسلو، پالینیا، ویتینیا، فرناندز، لیائو، برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو 

اسلوونی: اوبلاک، کارنیچنیک، درکوشیچ، بیول، بالکووچ، میلاکار، الشنیک، ژندا سرین، استویانوویچ، اشپورار و ششکو

برچسب ها
کد خبر : 9274
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار