loader
17:59
0
کد خبر : 8163

پیش‌بینی‌های متفاوت مورینیو درباره قهرمان و بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۴

اختصاصی/ سرمربی مطرح فنرباغچه قهرمان، پدیده مسابقات و بهترین گلزن رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را پیش‌بینی کرد.

پیش‌بینی‌های متفاوت مورینیو درباره قهرمان و بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۴

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی و مطرح تیم فنرباغچه پیش‌بینی خودش از فینال یورو۲۰۲۴ را اعلام کرد. رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ روز جمعه با پیروزی پرگل ۵، یک آلمان میزبان برابر اسکاتلند آغاز شد.

او که اخیرا به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه فنرباغچه ترکیه منصوب شده، هر دو طرف فینال رقابت‌ها را پیش‌بینی کرد و گفت ترجیح می‌دهد که تیم‌های پرتغال و انگلیس در فینال این مسابقات در برلین به مصاف هم بروند.

مورینیو انتظار دارد که کشورش پرتغال، قهرمان یورو۲۰۲۴ شده و این دومین قهرمانی اروپایی این تیم در تاریخ پس از اولین آنها در سال ۲۰۱۶ باشد.

در مورد تیم‌هایی که در یورو۲۰۲۴ عملکرد خوبی خواهند داشت، آقای خاص از ایتالیا، اسپانیا، هلند و آلمان نام برد. درباره جوایز انفرادی هم پیش‌بینی‌های این سرمربی سرشناس تا حدودی تعجب‌برانگیز بود چرا که بهترین گلزن و بهترین بازیکن فینال را از انگلیس انتخاب کرد. مورینیتو گفت که معتقد است هری کین کاپیتان تیم  ملی انگلیس جایزه بهترین گلزن یورو را بگیرد در حالی که جود بلینگهام ستاره رئال مادرید و همبازی هری کین در انگلستان، بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

از سوی دیگر، ژوزه مورینیو درباره برنده توپ طلای فصل ۲۰۲۳/۲۴ گفت: وینیسیوس جونیور برزیلی ستاره رئال مادرید با توجه به عملکرد درخشانش نزدیکترین بازیکن به کسب توپ طلا است.

پیش‌بینی‌های متفاوت مورینیو درباره قهرمان و بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۴ را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 8163
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار