loader
09:53
0
کد خبر : 872

نوار 11 قسمتی پیروزی‌ها تکه‌پاره شد!

آخرین باخت تیم ملی ژاپن تقریبا یکسال پیش در ضربات پنالتی مقابل کرواسی رقم خورد.

نوار 11 قسمتی پیروزی‌ها تکه‌پاره شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر؛ سامورائی‌ها در جام جهانی 2022 توانستند در گروهی که اسپانیا و آلمان هم در آن حضور داشتند، به مرحله حذفی راه پیدا کنند ولی در این مرحله در شرایطی که بازی در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم به وقت‌های اضافی کشیده شد، این شاگردان موریاسو بودند که با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف سخت‌کوش خود شدند.
پس از این مسابقه ژاپن در فروردین ماه دو دیدار دوستانه برابر اورگوئه و سپس کلمبیا برگزار کرد که برای این تیم با یک تساوی و یک شکست همراه شد، اما از آن دو مسابقه به بعد ژاپنی‌ها در 11 دیدار رسمی و تدارکاتی به مصاف رقبای خود رفتند که در همگی آنها موفق به کسب پیروزی شدند.  

السالوادور، پرو، آلمان، ترکیه، کانادا، تونس، میانمار، سوریه، تایلند، اردن و ویتنام 11 حریف ژاپن در بازی‌های اخیر این تیم تا پیش از مصاف برابر عراق بودند که در همگی انها شاگردان موریاسو موفق به کسب پیروزی شده بودند و گل سرسبد این مسابقات هم برد 4 بر یک در خاک آلمان بود.
امروز سرانجام پس از 11 برد پیاپی ژاپن در بازی دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب عراق شد. این شکست با توجه به اینکه می‌تواند ژاپن را به سمت دیگر جدول مرحله حذفی برساند، ممکن است سرنوشت مسابقات جام ملت ها را هم تغییر بدهد.

تیم ملی ژاپن که از سال ۱۹۸۸ در جام ملت‌های آسیا حضور داشته و با کسب ۴ قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخار ترین تیم این رقابت‌ها به شمار می‌آید از سال ۱۹۹۲ که مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سامان جدیدی پیدا کرد و با شکل و شمایل ویژه‌تری برگزار شد تاکنون در هیچ کدام از بازی‌های دور گروهی شکست نخورده و اکثر بازی‌های خود در این مرحله به پیروزی دست یافته بود.

ژاپنی‌ها پیش از مسابقه امروز خود در برابر عراق که با شکست دو بر یک‌ آن‌ها تمام شد در ۲۴ بازی خود در مرحله گروهی به ۱۸ پیروزی و ۶ تساوی رسیده بود اما به هر صورت روند ۲۵ بازی بدون باخت ژاپن در دور گروهی جام ملت‌های آسیا پاره شد.

برچسب ها
کد خبر : 872
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار