loader
15:41
0
کد خبر : 749

کاپیتان فلسطین: از ایران نمی‌ترسیدیم؛ باید امارات را ببریم

اختصاصی / کاپیتان تیم ملی فلسطین اعلام کرده که در بازی با امارات فقط باید پیروز شوند.

کاپیتان فلسطین: از ایران نمی‌ترسیدیم؛ باید امارات را ببریم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مصعب البطاط، کاپیتان تیم ملی فلسطین در آستانه دومین بازی تیمش در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و مصاف با امارات، یادآور شده که آنها حتما باید در این بازی به پیروزی برسند.

این سومین حضور متوالی فلسطین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست و آنها در اولین بازی‌شان در مرحله گروهی این دوره، با نتیجه 1-4 مغلوب ایران شدند. اما البطاط اعلام کرده که جدال با امارات، جدال واقع بینانه‌تری است.

او در مورد بازی اول تیمش مقابل ایران گفت: « ما از ایران نمی‌ترسیدیم. بله؛ آنها تیم قدرتمندی هستند که بازیکنان با کیفیتی دارند ولی ما هم تیم خوبی هستیم و هیچ ترسی نداریم.»

سطح امارات به ما نزدیک‌تر است

کاپیتان فلسطین درمورد بازی پیش‌روی تیمش مقابل امارات گفت:« حالا تمام تمرکزمان را روی بازی با امارات قرار داده‌ایم؛ امارات هم تیمی است که برایمان قابل احترام است. ولی در فوتبال، تیم‌ها در سطوح متفاوتی هستند و این کاملا طبیعی است. امارات در مقایسه با ایران، در سطحی نزدیک‌تر به ما قرار دارد.»

او ادامه داد:« ما بازی اول را پشت سرگذاشتیم و حالا تمام تمرکزمان برروی بازی دوم مقابل امارات است که به همان اندازه اهمیت دارد. این بازی از آن بازی‌هایی است که باید در آن پیروز شویم و تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا به پیروزی رسیده و به دور بعد صعود کنیم.»

کاپیتان فلسطین با اشاره به شرایط تیمش گفت:« بازیکنان ما با تجربه هستند و ذهنیتی قوی دارند. ما بازیکنان زیادی داریم که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند. از سختی بازی با ایران مطلع بودیم ولی ما متحدیم و این به ما کمک می‌کند تا با فراموش کردن باخت مقابل ایران، به جلو حرکت کنیم. همه ما هدف واحدی داریم و بلافاصله بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی مقابل ایران، بر روی هدفمان تمرکز کردیم.»

برچسب ها
کد خبر : 749
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار