loader
14:47
0
کد خبر : 1575

کوپر: ایران با یک بازیکن کمتر سرسخت بود و خیلی خوب دفاع کرد

سرمربی تیم ملی سوریه گفت: ما در این جام مقابل تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. ایران با یک بازیکن کمتر هم به‌خوبی دفاع کرد و تیم سرسختی بود.

کوپر: ایران با یک بازیکن کمتر سرسخت بود و خیلی خوب دفاع کرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هکتور کوپر در نشست خبری پس از بازی مقابل ایران با بیان اینکه شاگردانش در ضربات پنالتی بدشانس بودند، گفت: بازیکنان ما بسیار از خودگذشتگی کردند. وقتی ایران یک بازیکن کمتر داشت، به دنبال پیروزی بودیم. با این حال ایران تیمی بسیار قدرتمند است و فضاها را به خوبی بسته بود.

سرمربی سوریه، ایران را یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا دانست و گفت: از عملکرد سوریه در این جام بسیار راضی هستم. ما در این جام مقابل تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. ایران با یک بازیکن کمتر هم به‌خوبی دفاع کرد و تیم سرسختی بود. ما راه‌های دیگری از چپ و راست را برای گلزنی امتحان کردیم اما در ضربه آخر ناموفق بودیم و نتوانستیم فرصت‌های بیشتری بسازیم.

کوپر در مورد وضعیت ادامه همکاری خود با فدراسیون فوتبال سوریه هم گفت: از فدراسیون سوریه و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که نقش مهمی در عملکرد تیم در جام ملت‌های آسیا ایفا کردند. هفته آینده جلسه‌ای با مقامات فدراسیون سوریه خواهیم داشت و تصمیم می‌گیریم که با هم ادامه خواهیم داد؛ یا اینکه گزینه دیگری خواهم داشت.

برچسب ها
کد خبر : 1575
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار