loader
18:48
0
کد خبر : 7720

گرد و خاک ساوت‌گیت پیش از یورو؛ ستارگانی که در یورو جایی ندارند

ساوتگیت روی نام دو بازیکن دیگر قلم قرمز کشید

گرد و خاک ساوت‌گیت پیش از یورو؛ ستارگانی که در یورو جایی ندارند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هری مگوایر و جک گریلیش و جیمز مدیسون جدیدترین خط خورده‌های لیست تیم ملی انگلیس هستند و به طور قطع، سه شیرها را در یورو ۲۰۲۴ همراهی نخواهند کرد.

چندی پیش، گرت ساوتگیت ۳۳ بازیکن را به اردوی انگلیس فراخواند که از بین آن‌ها، باید ۷ بازیکن را خط بزند. پس از کنار گذاشتن بازیکنانی چون جیمز مدیسون، جیمز ترافورد، کرتیس جونز و جرل کوانسا، ساوتگیت امروز به مگوایر و گریلیش نیز اطلاع داد که جایی در برنامه‌های او برای تورنمنت حساس پیش رو نخواهند داشت. هری مگوایر به دلیل مصدومیت عضله ساق پا، مدت‌هاست که در میادین حضور ندارد و تا شروع یورو نیز به سطح آمادگی کامل نخواهد رسید. بر خلاف مگوایر، گریلیش به دلایل فنی کنار گذاشته شده‌است.

مدیسون هم که 30 دقیقه مقابل بوسنی به میدان رفت، در جام جهانی 2022 کشورش را همراهی می‌کرد. او در مارس 2023 برای اولین بار به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و تا به امروز شمار بازی‌های ملی خود را به عدد 7 رسانده است. انگلیس روز جمعه در ومبلی به مصاف ایرلند می‌رود. آن‌ها سپس سه بازی در یورو 2024 خواهند داشت: صربستان (16 ژوئن)، دانمارک (20) و اسلوونی (25)

گرت ساوتگیت تا ساعت ۱۱ شب فردا (جمعه) فرصت دارد تا ۲۶ بازیکن نهایی خود را برای شرکت در یورو ۲۰۲۴ معرفی کند. با توجه به اسامی اعلام شده، یک بازیکن دیگر نیز اردوی سه شیرها را ترک خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 7720
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار