loader
19:56
0
کد خبر : 8742

زوج «گوندوگان- کروس» تیم ملی آلمان را تا چه مرحله‌ای می‌رسانند؟

اختصاصی / گوندوگان و کروس در کنار هم، بازی‌های خوبی را برگزار می‌کنند و عملکرد خوب آن‌ها یکی از پایه‌های اساسی مدعی دانستن آلمان در مسیر قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است.

زوج «گوندوگان- کروس» تیم ملی آلمان را تا چه مرحله‌ای می‌رسانند؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یورو ۲۰۲۴ در شرایطی آغازشده که تیم ملی آلمان در روزهای اوج آمادگی‌اش قرار دارد و بهترین بازی‌هایش را ارائه می‌دهد. بعد از سال‌ها بحث و ابهام درباره سبک بازی و خط مشی تیم ملی آلمان، این روزها تونی کروس و ایلکای گوندوگان، توانسته‌اند تا با به نمایش گذاشتن فوتبال مدنظر هواداران آلمانی، کاری کنند که حالا آلمان نیز در کنار اسپانیا، یکی از تیم‌های قدرتمند و شکست‌ناپذیر رقابت‌ها به نظر برسد.

ژرمن‌ها در این تورنمنت قابل‌تحسین ظاهرشده‌اند و طبق آمار، توضیح خیلی ساده‌ای دراین‌باره وجود دارد؛ هرچند که آن‌ها اگر می‌خواهند مرحله گروهی را در صدر گروه به پایان ببرند، باید آخرین تلاش‌شان را در بازی با سوئیس به کار بگیرند.

مالکیت توپ

آمار تیم ملی آلمان این روزها به‌اندازه آمار تیم‌های پپ گواردیولا جذاب است. ژرمن‌ها در رقابت‌های یورو، آمار و ارقامی را از خود به‌جای گذاشته‌اند که آنها را مبدل به حریف واقعاً وحشتناکی کرده است. شاگردان جولیان ناگلزمان، در دو دیداری که در مرحله گروهی برگزار کرده‌اند، به‌طور میانگین ۷۰.۵% مالکیت توپ داشتند و از این حیث، آماری به‌مراتب بهتر از پرتغال، کرواسی و دانمارک ثبت کرده‌اند.

آن‌ها بخش عمده‌ای از این ماجرا را مدیون زوج تونی کروس- ایلکای گوندوگان، موتورهای تیمشان هستند. دو بازیکنی که چندین بار در مصاف‌های بارسلونا و رئال مادرید، مقابل هم قرار گرفته‌اند.

ستاره رئال مادرید بازیکنی است که بیشترین پاس‌های صحیح را برای تیم ملی آلمان تا به اینجا داشته و ۲۲۷ از ۲۴۷ پاسش صحیح بوده؛ یکی از نکاتی که در مورد تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ موردتوجه قرار گرفته، دادن بیش از ۱۰۰ پاس نسبت به رقبایش است (۱۶۸۴ پاس).

یکی دیگر از مهره‌های مهم تیم ملی آلمان، بازیکن خط میانی بارسلوناست که سابقه بازی در منچستر سیتی را نیز داشته. او کلید بازی تهاجمی تیمش را در دست دارد و بهترین بازیکنی است که در پست خودش در زمین حضور دارد. طبق داده‌های منتشره، تنها لئوری سانه از نظر تعداد شوت‌های در جریان بازی، آمار بهتری نسبت به گوندوگان دارد و او در حد و اندازه‌های موسیالا و ویرتز ظاهرشده است.

زوج دو نفره کروس-گوندوگان

جاناتان تاه، یکی از بازیکنان تیم ملی آلمان قبل از بازی تیمش مقابل سوئیس گفت: «تونی بازیکنی استثنایی است. همه ما ویژگی‌های حرکات او با توپ را می‌دانیم. حضور در کنار او در زمین لذت‌بخش است.»

تونی کروس در شرایطی در یورو ۲۰۲۴ شرکت کرده که از پیش اعلام کرده بود که در پایان این تورنمنت با فوتبال ملی خداحافظی خواهد کرد و امیدوار است تا این خداحافظی را در اوج و با فتح جام قهرمانی انجام دهد. گوندوگان هم در گفتگو با بیلد گفته: «من و تونی از روز اول ارتباط خیلی خوبی باهم داشتیم. از قبل در جریان تصمیم تونی کروس بودم؛ او در این باره با من مشورت کرد و درعین‌حال نقش جدیدم در زمین را برایم توضیح داد.»

تیم ملی آلمان در بازی افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ موفق شد تا در یک نمایش جذاب و مقتدرانه ۱-۵ اسکاتلند را شکست دهد و در بازی دوم نیز ۰-۲ مقابل مجارستان به پیروزی رسید و حالا در سومین و سخت‌ترین بازی‌اش در مرحله گروهی باید برای صدرنشینی به مصاف سوئیس برود.

برچسب ها
کد خبر : 8742
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار