20:42
0
کد خبر : 10351

خداحافظی با یک اسطوره: توماس مولر، به تونی کروس پیوست!

اختصاصی/ توماس مولر ستاره تیم ملی آلمان، به صورت رسمی با فوتبال ملی خداحافظی کرد. اتفاقی که مدتی قبل برای تونی کروس هم افتاد و مولر ترجیح داد حداقل در رده ملی مسیر هم‌تیمی‌اش را پیش بگیرد.

خداحافظی با یک اسطوره: توماس مولر، به تونی کروس پیوست!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آلمان به عنوان میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، نتوانست در این تورنمنت هیجان‌انگیز عملکرد ویژه‌ای داشته باشد و خود را به جام قهرمانی نزدیک کند. آنها در مرحله یک چهارم نهایی به اسپانیا باختند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

تونی کروس، ستاره سابق تیم ملی آلمان از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که در پایان یورو ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. او پس از ناکامی تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا، وعده‌اش را عملی کرد و کفش‌هایش را آویزان کرد. در واقع بازی آلمان- اسپانیا آخرین بازی ملی کروس بود. حالا اما به نظر می‌رسد او تنها ستاره‌ای نیست که چنین تصمیمی گرفته و بعد از گذشت چندین روز از آن بازی، یکی دیگر از ملی پوشان ژرمن‌ها هم گام در مسیر کروس گذاشته است.

توماس مولر حالا با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام و مرور خاطراتش با پیراهن ژرمن‌ها و همچنین تقابل‌هایش مقابل ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال، به صورت رسمی از تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال ملی رونمایی کرد.

بدین ترتیب حالا مانوئل نویر تنها بازمانده تیمی است که موفق به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ شده بود؛ البته او هنوز تصمیمی درباره آینده فوتبال ملی‌اش نگرفته است.

توماس مولر بعد از ۱۴ سال حضور در ترکیب مانشافت، دیدار با اسپانیا را به عنوان آخرین بازی ملی‌اش انتخاب کرد و به این ترتیب با دنیای فوتبال در رده ملی خداحافظی کرد. او در طول ۱۴ سال حضورش در اردوی ژرمن‌ها، در ۱۳۱ بازی به میدان رفت و با زدن ۴۵ گل و دادن ۴۱ پاس گل جزو بهترین ستاره‌های این تیم بود. بزرگترین موفقیت‌ مولر با ژرمن‌ها، کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ بود.

ویدیوی خداحافظی توماس مولر از تیم ملی آلمان را تماشا کننید:

برچسب ها
کد خبر : 10351
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار