21:47
0
کد خبر : 14577

آرتتا: می‌خواهیم به خانه قهرمان لیگ برتر برویم و ثابت کنیم پیشرفت کرده‌ایم

در مهم‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر، تیم آرسنال باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی برود.

آرتتا: می‌خواهیم به خانه قهرمان لیگ برتر برویم و ثابت کنیم پیشرفت کرده‌ایم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ توپچی‌ها در دیدار فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد به تساوی بدون گل رضایت دادند و اکنون به دنبال اولین پیروزی خود در این ورزشگاه از سال 2015 هستند. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تأکید می‌کند که تیمش باید در بازی خارج از خانه مقابل قهرمان لیگ برتر، عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد و یک نتیجه مثبت کسب کند.
خلاصه کنفرانس خبری آرتتا را که  از سوی وبسایت رسمی لیگ برتر منتشر شده را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.
 
مسابقه با قهرمان لیگ برتر

ما به خانه قهرمان لیگ برتر می‌رویم؛ تیمی که به اعتقاد من در تاریخ لیگ برتر انگلیس بیشترین ثبات را داشته است، چه از نظر نتایج و چه از نظر سلطه و عملکرد مداوم در بالاترین سطح. این چالش بزرگی برای ماست و باید به آنجا برویم و ثابت کنیم که پیشرفت کرده‌ایم و توانایی رقابت در بالاترین سطح را داریم.

غیبت کوین دیبروینه

منچسترسیتی ممکن است در این بازی کوین دیبروینه، هافبک تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد، اما غیبت او تأثیر زیادی بر قدرت سیتی نخواهد گذاشت. منچسترسیتی بازیکنان فوق‌العاده‌ای مانند گوندوعان، برناردو سیلوا، فیل فودن و کوواچیچ را دارد که هر کدام به تنهایی می‌توانند جایگزین دیبروینه شوند. ما نیز چند بازیکن مصدوم داریم و باید ترکیب خود را تغییر دهیم، اما تیم‌هایی در سطح سیتی به یک بازیکن خاص وابسته نیستند.
 
از حمایت بی‌نظیر هواداران سپاسگزاریم

پس از دربی محلی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر، برای بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر کردیم و مقابل آتالانتا قرار گرفتیم و این هفته نیز به منچستر سفر می‌کنیم و انتظار داریم حدود 3000 هوادار ما را در ورزشگاه اتحاد همراهی کنند. هوادارن همیشه پشتیبان ما بوده‌اند و از حمایت آنها سپاسگزاریم.
 
به هواداران بدهکار هستیم

می‌دانیم که هواداران چقدر برای حمایت از تیم وقت، پول و انرژی صرف می‌کنند و ما به آنها یک بازی خوب بدهکاریم. وقتی در خارج از خانه بازی می‌کنیم و می‌بینیم که هواداران ما با چه شور و شوقی از تیم حمایت می‌کنند، احساس بسیار خوبی داریم.

برچسب ها
کد خبر : 14577
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار