21:47
0
کد خبر : 14576

گواردیولا: آرسنال در دو سال اخیر بزرگترین رقیب ما در کورس قهرمانی بوده است

سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها اعتقاد دارد پیروزی در بازی فردا، صرفا می‌تواند روی روحیه تیمش تاثیر مثبتی داشته باشد.

گواردیولا: آرسنال در دو سال اخیر بزرگترین رقیب ما در کورس قهرمانی بوده است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی روز یکشنبه در لیگ برتر مقابل آرسنال، با رسانه‌ها صحبت کرده است.
در اینجا نکات کلیدی کنفرانس خبری او را به نقل از BBC می‌خوانید:

درباره گزارش‌ها مبنی بر اینکه کوین دی بروین ممکن است به دلیل مشکل جزئی کشاله ران، غایب باشد

او امروز کمی احساس بهتری دارد. فردا تمرین داریم و خواهیم دید اوضاع از چه قرار است. 

درباره آرسنال

در سال‌های اخیر، همیشه بازی‌های سختی بوده است. فکر می‌کنم تیم خوبی هستیم، اما آن‌ها هم خوب هستند. آن‌‌ها در همه جنبه‌ها خوب کار می‌کنند: در پرس از بالا، دفاع عمیق و انتقال‌ها. آن‌‌ها تیم کاملی هستند و به همین دلیل در دو فصل گذشته بزرگ‌ترین رقیب ما بوده‌اند. در این مرحله ابتدایی فصل، فقط صحبت از روحیه است. از نظر جدول، واقعاً مهم نیست. وقتی در نیم فصل دوم به لندن برویم، آنگاه جدول مهم است.
 
درباره جایی که آرسنال نیاز به پیشرفت دارد

می‌توانید از میکل بپرسید، زیرا اگر من چیزی بگویم، آن‌‌ها می‌گویند که در حال جنگ روانی هستم یا چیزی شبیه به آن. همیشه او و تیمش را تحسین کرده‌ام. آن‌ها هر فصل قوی‌تر می‌شوند و عمق تیم‌شان افزایش می‌یابد. حتی این فصل هم بهتر و بهتر شده‌اند. هر دو فصل گذشته رقابت نزدیک بود، اما ما هم بسیار قوی بوده‌ایم و هنوز هم قوی هستیم.

درباره رحیم استرلینگ

میکل گفت که جذب او یک غافلگیری بوده است. رحیم یکی از بازیکنانی است که در این باشگاه به طرز فوق‌العاده‌ای رفتار کرده و به ما کمک کرده تا به آنچه که هستیم برسیم. سال‌های اول من در اینجا با رحیم بسیار مهم بود. البته، ترجیح می‌دهم که روز یکشنبه او خوب عمل نکند، اما برایش آرزوی موفقیت دارم.
 
درباره اظهارات رودری مبنی بر اینکه بازیکنان به خاطر تقویم فشرده مسابقات، به اعتصاب نزدیک هستند

خیلی‌ها درباره بازیکنان صحبت می‌کنند. اگر قرار است چیزی تغییر کند، باید از خود بازیکنان بیاید. آن‌‌ها تنها کسانی هستند که می‌توانند چیزی را تغییر دهند. این کسب و کار بدون مدیران، مدیران ورزشی، رسانه‌ها و مالکان می‌تواند ادامه داشته باشد، اما بدون بازیکنان نمی‌توان بازی کرد. تنها کسانی که قدرت انجام این کار را دارند، خود بازیکنان هستند.
 
درباره بازگشت فیل فودن

هر کسی به استراحت نیاز دارد. او بهترین بازیکن لیگ در فصل گذشته بود، بنابراین به وضوح به او نیاز داریم، تا رقابتی با دیگر بازیکنانِ میانه میدان و وینگرها داشته باشیم. ریتم بازی، پرسینگ و حرکات او در فضاهای کوچک از بهترین‌های جهان است، بنابراین می‌توانید تصور کنید که چقدر خوشحالم که او بازگشته است. او آماده است.

برچسب ها
کد خبر : 14576
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار