07:50
0
کد خبر : 14615

تن هاخ: به حریف اجازه زنده بودن دادیم

اریک تن هاخ تیمش را لایق پیروزی در دیدار مقابل کریستال پالاس دانست.

تن هاخ: به حریف اجازه زنده بودن دادیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد نتوانست دومین برد متوالی خود در این فصل را برابر کریستال پالاس کسب کند.

اریک تن هاخ در پایان مسابقه به دلیل عملکرد خوب تیمش در نیمه نخست، یونایتد را شایسته پیروزی در مسابقه دانست.

تساوی در خانه پالاس

ما باید برنده می‌شدیم. وقتی پیروز نمی‌شویم، راضی نیستم. در نیمه اول، به آن‌ها اجازه دادیم زنده بمانند. باید یک یا دو گل می‌زدیم. نیمه دوم متعادل‌تر بود. ما به عنوان یک تیم بسیار سخت کار کرده‌ایم تا از نظر دفاعی فشرده باشیم. همچنین، با توپ، ما به ساختارها و کنترل بسیار خوبی نیاز داریم. اکنون می‌توانیم روی تیم کار کنیم، زیرا ما بازیکنانی در زمین تمرین داریم [در مقایسه با فصل گذشته با مصدومیت‌ها]. این به ما اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر یک مسابقه داشته باشیم. وقتی خوب بازی کنیم، گل‌ها از راه می‌رسند. فکر نمی‌کنم مهاجمان تیم، ما را ناامید کرده باشند، ما بسیار خوب بازی کردیم. کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. با توپ و بدون توپ، فکر می‌کنم بسیار خوب بازی کردیم. تنها چیزی که در محوطه جریمه بود، جایی که بازی همیشه تصمیم‌گیری می‌شود. باید در آنجا بی‌رحم باشیم. 

گمانه‌زنی‌ها درباره دلیل نیمکت‌نشینی رشفورد 

من قبلا حدس و گمان کارشناسان را شنیده‌ام، این دیوانگی است، به عنوان یک فرد، وقتی چنین حدس و گمانی را بدون دانستن واقعیت مطرح می‌کنید، وضعیت خوبی ندارید. نیمکت‌نشینی رشفورد فقط چرخش ترکیب بود. من از تمام چیزهایی که مارکوس انجام می‌دهد، بسیار راضی هستم.

درخشش آندره اونانا

ما به عنوان یک تیم، تلاش زیادی کردیم تا دفاع مستحکمی داشته باشیم. همچنین، زمانی که توپ در اختیار ما بود، به دنبال ایجاد ساختارها و کنترل بازی بودیم. آندره اونانا هفته قبل یک پنالتی مهار کرد، امروز هم دبل سیو داشت. فوق‌العاده بود.  

برچسب ها
کد خبر : 14615
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار