06:36
0
کد خبر : 14690

گواردیولا: رسیدن به تساوی آسان نبود؛ هنوز ۹۹ امتیاز دیگر مانده است

پپ گواردیولا صحبت‌های جالبی را در خصوص دیدار جذاب منچسترسیتی با آرسنال مطرح کرد.

گواردیولا: رسیدن به تساوی آسان نبود؛ هنوز ۹۹ امتیاز دیگر مانده است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچسترسیتی با گل لحظه آخری استونز مقابل آرسنال صدر جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کرد.

پپ گواردیولا که اعتراض‌های جزیی به وضعیت داوری مسابقه داشت، در پایان مسابقه از تعهد و استحکام دفاعی تیم دستیار سابق خود نیکل آرتتا صحبت کرد.

تساوی در یک جدال سخت

آرسنال شخصیت زیادی از خود نشان داد، اما ما هم از این حیث، چیزی کم نداریم. آن‌ها مقاومت و تعهد باورنکردنی را به نمایش گذاشتند و شایسته تحسین هستند. ما یک رقابت بسیار خوب را با آرسنال ایجاد کرده‌ایم. قبلا با لیورپولِ یورگن بود، حالا آرسنال. رقابت متفاوتی است اما همچنان وجود دارد. آن‌ها با اختلاف یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستند و در دفاع و حمله عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. هنوز 99 امتیاز برای بازی کردن باقی مانده است. این واقعیت زندگی است. ما به تساوی رسیدیم و شایسته آن هم بودیم. بعد از مصدومیت و وقفه‌هایی که در بازی ایجاد شد، ما ساختار خوبی از خود نشان دادیم؛ زیرا مقابله با تیمی به این خوبی کار آسانی نیست. ما هنوز هم آن اشتیاق درونی را برای رقابت با رقیب اصلی‌مان و تصاحب عنوان قهرمانی لیگ برتر داریم. ما همچنان در کورس هستیم.

تأخیر در روند مسابقه توسط آرسنال 

اینکه داور وقت اضافه بیشتری گرفت، مشکل اوست. فصل گذشته، به دلایل زیادی، 12 یا 30 دقیقه وقت اضافه داده می‌شد، اما نکته اصلی این نیست. پس این همان چیزی است که هست. آن‌ها برنامه خود را اجرا کردند و مدافعان آرسنال 10 یا 11 نفره در بازی تاخیر ایجاد کردند. این طبیعی است. در نهایت، بازی کردن با 10 نفر در برابر 11 نفر برای مدت طولانی آسان نیست. تبریک به آرسنال چون دفاع فشرده‌ای دارند و به خوبی این کار را انجام می‌دهند. حرفی برای گفتن نیست، اما در نهایت، ما فرصت‌های کافی ایجاد کردیم. رسیدن به تساوی آسان نبود اما صبور بودیم. ما خطاهای غیرضروری مرتکب نشدیم زیرا آن‌ها می‌خواستند زمین بخورند و وقت بازی را تلف کنند. خوش شانس بودیم که توانستیم گل بزنیم، در حالی که شاید باید زودتر گل می‌زدیم. راه طولانی در پیش داریم. کایل بابت گل اول عصبانی بودم اما حق با او بود. داور از کایل خواسته بود با او صحبت کند، در حالی که ما باید دفاع خودمان را ایجاد می‌کردیم. دفعه بعد وقتی داور مسابقه کاپیتان ما را برای صحبت فرا بخواند، به بازیکنم اجازه صحبت نمی‌دهم.

مصدومیت رودری و دی‌بروینه

در مورد رودری فعلا اطلاعی ندارم، باید با پزشکان باشگاه صحبت کنم. در مورد کوین دی بروین، فکر نمی‌کنم مدت زیادی طول بکشد. با این حال، احتمالا برای بازی با واتفورد آماده نخواهد بود. در مورد بازی با نیوکاسل هم هنوز نمی‌توانم چیزی بگویم.

برچسب ها
کد خبر : 14690
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار