03:40
0
کد خبر : 14905

انریکه: حاضرم دستمزدم نصف شود اما دیگر با مطبوعات صحبت نکنم!

لوئیس انریکه بار دیگر تایید کرد که اگر بتواند از حضور در نشست‌های خبری اجتناب کند، این کار را انجام خواهد داد؛ حتی به قیمت گذشتن از نصف دستمزدش!

انریکه: حاضرم دستمزدم نصف شود اما دیگر با مطبوعات صحبت نکنم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پی‌اس‌جی بعد از تساوی هفته گذشته در زمین رنس، فردا میزبان رن خواهد بود. پاریس با امتیاز برابر با مارسی و به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

در مورد آنچه در تیمش در شروع فصل دوست دارد

نسبت به فصل گذشته همه چیز خوب پیش می‌رود. از نظر شکل بازی به چیزی که می‌خواهم به آن برسم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. من بسیار خوشحال و راضی هستم.

در مورد فشردگی بازی‌ها و سیستم چرخشی 

وقتی در هفته سه بازی می‌کنید، باید به بازیکنان و زمان بازی آنها دید کاملی داشته باشید، اما من فقط روی بازی رن تمرکز می‌کنم نه بازی‌های بعدی.

لوئیس انریکه در مورد رن گفت: سال گذشته رن حتی در جام حذفی فرانسه هم برای ما مشکلاتی ایجاد کرد. آنها هیچ فضایی را برای ما باز نمی‌گذارند. در مقابل ما، حریفان به جزئیات توجه می‌کنند و 100 درصد توانشان را می‌گذارند

احتمال افت تیم بعد از فیفا دی

من چیزها را متفاوت احساس می‌کنم. در طول یک فصل، لحظات خوب و بد وجود دارد و این بخشی از روند منطقی رشد تیم است. من همیشه مثبت فکر می‌کنم و معتقدم تیم توانسته برای همه رقبایش مشکلات زیادی ایجاد کند.

به آرسنال فکر نمی‌کنم

در هیچ زمانی از بازی مقابل رن به بازی آرسنال فکر نمی‌کنم. ما باید بازی مقابل رن را ببریم، بقیه چیزها مربوط به آینده است و من علاقه‌ای به آن ندارم.

لوئیس انریکه در مورد اینکه اخیرا در یک ویژه برنامه اسپانیایی گفته بود که نباید هدایت PSG با مسی، نیمار و امباپه را قبول نمی‌کرد

راستش چیزی به خاطر ندارم. قرار است از این کنفرانس مطبوعاتی استفاده کنم و بگویم که اینجا در مورد هر عبارت خارج از چارچوب یک برنامه مستند، اظهار نظر نمی‌کنم. آن یک برنامه مستند بود و هرچه گفتم همانی بود که شما شنیدید. اینجا هستم تا در مورد تیم و بازی بعدی حرف بزنم.

گفته بودید حاضر هستید 50 درصد از حقوق خود را نگیرد و در عوض با رسانه‌ها حرف نزنید!

من با شما خوش می‌گذرانم. هرگز یک کنفرانس مطبوعاتی را قطع نکرده‌ام و دوست دارم صحبت کنم و آنچه را باید بگویم می‌گویم. آن یک واکنش لحظه‌ای به سوالی بود در این رابطه اما وقتی با باشگاهی قرارداد می‌بندید، موظفید در نشست‌ها حاضر شوید اما خب اگر بشود از نشست‌ها اجتناب کرد، این کار را خواهم کرد.

برچسب ها
کد خبر : 14905
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار