22:04
0
کد خبر : 14944

ونسان کمپانی: بایرن شانس بیش‌تری برای پیروزی دارد

ونسان کمپانی در اولین چالش بزرگ خود روی نیمکت بایرن در هفته پنجم بوندسلیگا میزبان لورکوزن خواهد بود.

ونسان کمپانی: بایرن شانس بیش‌تری برای پیروزی دارد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بایرن مونیخ صدرنشین در حساس‌ترین جدال هفته پنجم بوندسلیگا به مصاف بایر لورکوزن، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

ونسان کمپانی سرمربی بایرن مونیخ در نشست پیش از مسابقه، برای لورکوزن خط و نشان کشید و از آمادگی بایرن گفت.

میزبانی از لورکوزن 

ما برای رقابت با این تیم قدرتمند کاملاً آماده هستیم. در آلیانز آرنا، بایرن همیشه شانس بیشتری برای پیروزی دارد. فردا دیدار کلیدی در انتظار ماست و هدف ما برتری در این بازی است. این که همه بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند بسیار خوب است. البته که این بازی مهمی برابر یکی از بهترین تیم‌های ۱۲ ماه گذشته است. ما هم بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم. چنین دیدارهای هرگز آسان نخواهد بود. ما می‌خواهیم برابر حریفی قدرتمند در آلیانز آرنا بازی کنیم. بایرن همیشه مدعی پیروزی است. ما می‌خواهیم برنده باشیم.

جدال با آلونسو

عملکرد فصل گذشته او باعث شده است که دیدار فردا خاص‌تر باشد. آلونسو واقعاً یک مربی فوق‌العاده است. شما به عنوان یک مربی همیشه به دنبال دیدن این هستید که چه کسی کار جدیدی انجام می‌دهد و چه کسی کار خاصی را پیش می‌برد. و او توانست فصل گذشته با تیمش این کار را انجام دهد. 

مصدومیت مانوئل نویر

نویر در حال تمرین است. تصمیم نهایی درباره حضور او در ترکیب را فردا خواهیم گرفت. امیدواریم که همه را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم بهترین تیم را برای این بازی انتخاب کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 14944
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار