23:10
0
کد خبر : 15002

بایرن مونیخ - بایر لورکوزن؛ اوج هیجان و کیفیت بوندسلیگا

حساس‌ترین مسابقه نیم‌فصل اول بوندسلیگا ساعت ۲۰ امشب بین بایرن مونیخ و بایر لورکوزن برگزار می‌شود.

بایرن مونیخ - بایر لورکوزن؛ اوج هیجان و کیفیت بوندسلیگا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از ساعت ۲۰، حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم بوندسلیگا بین بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار می‌شود.

پس از یک دهه سلطه مطلق بایرن مونیخ در بوندسلیگا، تیم فوق‌العاده ژابی آلونسو فصل گذشته بدون شکست به قهرمانی رسید و با پایان دادن به دوران سلطنت بایرن، پس از شکست‌ناپذیری در دو بازی متوالی برابر بایرن مونیخ به قهرمانی لیگ رسید. اختلاف بالای امتیاز دو تیم، موجب تغییرات در کادر فنی بایرن شد و ونسان کمپانی، برخلاف تصورات پس از ناکامی در لیگ برتر انگلیس با برنلی، شروع فوق‌العاده‌ای را در این فصل به نمایش گذاشته است. آمادگی بالای دو تیم و پیروزی‌های پرگل، نوید یک جدال جذاب و تماشایی در این مسابقه حساس و دیدنی را می‌دهد.

بایرن کمپانی در بهترین فرم ممکن

سرمربی بلژیکی و جوان بایرن نمی‌توانست شروع بهتری را برای خودش در مسابقات مختلف با پنج پیروزی در مسابقات مختلف تصور کند‌. با به ثمر رساندن ۱۶ گل در ۴ مسابقه، جای تعجبی ندارد که بایرن مونیخ، بهترین خط حمله این فصل بوندسلیگا را داشته باشد. ضمن اینکه تیم کمپانی، با تنها سه گل خورده پس از اونیون برلین و لایپزیش، بهترین آمار را از این حیث در بوندسلیگا دارد. با این آمار، بایرن به شدت امیدوار است که برای اولین بار از پیروزی چهار بر صفر در سپتامبر ۲۰۲۲، مقابل لورکوزن طعم پیروزی بچشد. مهم‌ترین نگرانی هواداران بایرن برای این مسابقه، مصدومیت مانوئل نویر بود که با تأیید کمپانی، این ستاره مشکلی برای همراهی بایرن در این مسابقه حساس ندارد.

جدال مرگ و زندگی برای ژابی

پس از ۳۵ مسابقه بدون شکست در بوندسلیگا، لورکوزن سرانجام در یک جدال دیدنی مقابل لایپزیش در ابتدای این فصل شکست خورد تا با ۹ امتیاز، پشت سر بایرن مونیخ قرار گرفته باشد. این موضوع، به این معناست که لورکوزن با شکست در جدال خارج از خانه امروز مقابل بایرن مونیخ، فاصله زیادی با باواریایی‌ها می‌گیرد و تیم ژابی آلونسو برای اثبات اینکه تنها در یک فصل قدرتمند نبوده، به دنبال پیروزی در این دیدار تعیین کننده و حساس خواهد بود. لورکوزن البته پس از شکست مقابل لایپزیش، در تمام بازی‌های بعدی خود حداقل چهار گل را زده و با آمادگی بالا در فاز تهاجمی پا به این دیدار می‌گذارد. این تیم با ۱۳ گل زده در فصل، تنها بایرن مونیخ را بالاتر از خود در بوندسلیگا می‌بیند و همین موضوع به جذابیت‌های این مسابقه اضافه می‌کند. لورکوزن بدون هیچ مصدوم بزرگی خود را برای جدال با بایرن آماده می‌کند.

ترکیب احتمالی دو تیم 

بایرن مونیخ: نویر، کیمیش، اوپامکانو، کیم مین جائه، دیویس، پالینیا، پاولوویچ، اولیسه، موسیالا، کومان و کین

لورکوزن: هرادسکی، تاپسوبا، تاه، هینکاپی، فریمپونگ، ژاکا، گارسیا، گریمالدو، تریه، ویرتز و بونیفاسی

برچسب ها
کد خبر : 15002
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار