20:20
0
کد خبر : 15669

قلعه‌نویی: تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۱۰ نفره در خانه ازبکستان، از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

قلعه‌نویی: تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده است به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ایران با تساوی مقابل ازبکستان در رده دوم گروهش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت.

امیر قلعه‌نویی در پایان بازی با توجه به کسب یک امتیاز در خانه ازبکستان، از عملکرد تیمش تمجید کرد.

شرایط بازی با تساوی بدون گل

از نظر آماری هم ما بالاتر از حریف بودیم. با اینکه 40 دقیقه 10 نفره بودیم. بیشتر از همه به بازیکنانم افتخار می‌کنم. با اینکه 10 نفره شدیم، هم امید گل بیشتری داشتیم و هم مالکیت بیشتر. این نشان می‌دهد که تیم ما به بلوغ تاکتیکی رسیده. سه بازی انجام داده ایم و سه کلین شیت کردیم. هر چند به غیر از یک صحنه هیچ خطری، چه موقعی که 10 نفره بودیم و چه زمان 11 نفره بودن، هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نشد. این بازی دیگر تمام شد. به بچه‌هایم خسته نباشید می گویم. بازی بعد قطر است که بازی حساسی است. 

موقعیت‌های ایران

موقعیت‌های زیادی داشتیم. یک پنالتی، کلی کرنر و دو سه موقعیت را گلرشان گرفت. بعد از اینکه 10 نفره شدیم. این نشان نمی‌دهد که ما دنبال سه امتیاز بودیم. به نظرم بهترین بازیکن زمین باید دروازه‌بان ازبکستان می‌شد. این بازی تمام شد و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. از فردا باید برای دیدار حساس با قطر خود را آماده کنیم. برای سرتکو کاتانچ، همکار خوب خود نیز بار دیگر آرزوی سلامتی دارم.

داوری این مسابقه

از داور بازی هم تشکر می‌کنم. داور خیلی خوبی بود و همیشه نزدیک به صحنه‌ها بود. امیدوارم من اشتباه کرده باشم، اما ما دو امتیاز از این بازی طلبکار شدیم. صحنه‌هایی که دیدیم؛ یکبار روی سردار آزمون و یک مرتبه هم همان پنالتی. حالا باز می‌گویم تصمیم گیرنده داور بازی بود. به او تبریک می گویم که داوری خیلی خوبی انجام داد.


برچسب ها
کد خبر : 15669
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار